Clientii RCS&RDS se plang de contractele Digi Mobil Optim

contractele digi mobil optim

Contractele Digi Mobil Optim aduc nemultumiri in randul clientilor RCS&RDS

RCS&RDS a lansat in primavara acestui an noile pachete de comunicatii mobile, numite Digi Mobil Optim, totodata anuntand si un parteneriat pentru roaming national cu cei de la Vodafone Romania.

Toate bune si frumoase, mai ales ca in pachetul Digi Mobil Optim se afla si abonamentul cu 5 euro, cel care oferea minute nelimitate, nationale, internationale, cat si internet nelimitat. Acel abonament intens difuzat pe micile ecrane din Romania. Ei bine, contractele Digi Mobil Optim aduc nemultumiri in randul clientilor.

Treburile iau o intorsatura brusca in cazul serviciului de roaming national, serviciu gratuit si nelimitat, unde compania RCS&RDS a ales sa schimbe lucrurile cand vine vorba de contractele Digi Mobil Optim, necomunicand de la inceput ca internetul nu e nelimitat decat in anumite conditii, urmand ca in toamna acestui an apelurile efectuate prin intermediul retelei Vodafone sa fie contra cost.

Partea interesanta este asumarea responsabilitatii, RCS&RDS nesimtindu-se responsabil de astfel de decizii, fiind acoperit de clauza contractuala care permite modificarea contractului in timpul derularii, fara a putea fi reziliat. Da, ati inteles bine! Nu compania e de vina, ci clientul, deoarece nu si-a acordat cateva minute din timp pentru a citi contractul inainte de a-l semna, astfel ca majoritatea care au semnat un contract Digi Mobil Optim, nu stiau ca serviciile pot fi schimbate in timp. Insa, oficialii Vodafone Romania spun intr-o declaratie ca RCS&RDS trebuie sa isi asume responsabilitatea:

RCS&RDS este în întregime responsabil pentru ceea ce comunică şi este datoria fiecărui operator să îşi respecte promisiunea faţă de utilizatori”

Din luna octombrie, clientii vor plati o taxa pentru apelurile initiate atunci cand nu se afla in acoperirea 3G a retelei Digi Mobil, iar traficul de internet gratuit, dar efectuat prin reteaua 2G/3G Vodafone Romania/DigiMobilR este limitat la 100 MB/luna.

Si, cum in Romania totul este destul de permisiv, legislatia actuala nu considera modificarea unui contract telecom in timpul derularii o clauza abuziva, astfel ca orice companie care a mentionat un astfel de aspect intr-un contract incheiat cu un client, isi poate schimba serviciile, modificand tarifele si toate cele.

RCS&RDS vine si cu o clarificare oficiala privind contractele Digi Mobil Optim, dat fiind faptul ca un numar mare de clienti si-au aratat nemultumirea fata de acest caz: “Utilizarea datelor mobile în roaming naţional se poate face în limita a 100 MB în fiecare lună (până la 30.09.14). După consumarea traficului inclus, se limitează navigarea în reţeaua de date mobile în roaming naţional. Cei 100 MB oferiţi lunar pentru utilizarea internetului mobil în roaming naţional, sunt suplimentari faţă de traficul inclus pentru internet în cadrul abonamentului de voce.  Anumite modele de telefoane necesită activarea opţiunii de date mobile în roaming.  Ofertă promoţională cu 100 MB/luna gratuit pentru internet mobil în roaming naţional este valabilă în cadrul serviciilor de telefonie mobilă şi date mobile (pe telefon) ale RCS & RDS.”

Astfel, RCS&RDS a reusit sa isi bata joc de proprii clienti prin modificarea unor servicii in timpul derularii contractului, profitand de legislatia permisiva, dar si de naivitatea clientului de a nu citi contractul inainte de a-l semna. Totul ramane o surpriza din partea companiei, deoarece nu stim ce rasturnari de situatii mai pregatesc pentru proprii clienti.

Update: Deoarece tot ceea ce s-a precizat in acest articol s-a facut pe baza informatiilor date de publicatiile media mentionate mai jos, credem ca este normal sa contactam si noi operatorul pentru clarificari.  Vom reveni cu detalii atunci cand RCS&RDS va raspunde la solicitarea noastra pe acest subiect.

UPDATE 3.09.2014: Desi operatorul telecom nu a publicat un comunicat oficial, exclusiv pentru a clarifica nelamuririle privind serviciile Digi Mobil Optim Nelimitat, iata ca au facut-o indirect prin anuntarea unei reduceri in cadrul aceluiasi abonament. Astfel, va invitam sa cititi cu atentie articolul din link-ul de mai jos:

UPDATE 25.09.2014: Intelegerea care urma sa expire la 30 septembrie dintre RCS&RDS si Vodafone a fost prelungita. RCS&RDS a anuntat ca a extins parteneriatul de roaming national cu Vodafone, astfel abonatii Digi Mobil vor primi acei 100MB/lunar gratuit pana la 31 Decembrie.

sursa: 1/2/3

108 Comentarii

  1. MARIN DOREL

    July 24, 2014 at 12:27 am

    Am va vazut aceasta stire si as dori sa-mi spuneti ce contract a-ti vazut?
    Eu am acest contract , pe care l-am citit , dar nu l-am semnat si nu scrie aceste aberatii la care faceti dumneavoastra referire.
    Daca aveti vreun contract in care scrie asa ceva e treaba dumneavoastra , dar in contractul pe care eu il am acasa incheiat in 2 IULIE 2014 nu scrie asa ceva si eu nu l-am semnat .
    As dori sa-mi trimeteti si mie contractul pe care il aveti .

    • Doman Daniel

      July 24, 2014 at 10:25 am

      Dumneavoastră vă contraziceți de unul singur. Ori aveți contract acasă, dar nu l-ați semnat, ori ați citit, dar nu l-ați semnat? Una din două, deși mă întreb cum puteți avea acasă un contract nesemnat… Nu e o aberație, nu e nimic din basme, e adevărul gol-goluț. Citiți cu atenție, iar apoi trageți concluzii atât de directe!

      • Andrei

        July 24, 2014 at 10:30 am

        Domnul de mai sus nu înțelege că un contract se întocmește în 2 exemplare și că el a primit, probabil, exemplarul nesemnat de dânsul, în timp ce copia care îi poartă semnătura e deja în arhiva RCS&RDS.

        • Doman Daniel

          July 24, 2014 at 10:40 am

          Păi în cazul ăsta e total ciudat.. Cum naibii au permis semnarea unui exemplar din două, iar domnul de mai sus n-a realizat? Păi contractul de îl are el acasă e relativ inutil în unele situații…

          • Andrei

            July 24, 2014 at 1:23 pm

            E o practică des întâlnită.

            Gen, RCS&RDS iti semneaza pe amandoua, si te pune sa semnezi pe un exemplar pe care il pastrează ei.

            Dacă vrei să semnezi pe exemplarul pe care îl iei acasă, bine, dacă nu iară bine. Poți semna și mai târziu, că e la tine hârtia. Oricum, în caz de litigiu, fiecare parte are semnătura celuilalt.

          • stefy

            July 24, 2014 at 1:53 pm

            Amice, esti idiot. Sau n-ai semnat in viata ta un contract. Sau doar faci pe idiotul . Omul semneaza exemplarul dansului cand are chef si nevoie, important e ca furnizorul si-a pus stampila si semnatura.

          • Florin Popovici

            July 24, 2014 at 2:37 pm

            Stefy daca nu pastrezi un ton civilizat nu vei mai avea acces la discutia de pe acest articol.

          • Andrei

            July 24, 2014 at 10:44 pm

            De cele mai multe ori contractele sunt facute de agenti de vanzari. Aia fac contractele la norma. Oricum agentii de vanzari nu sunt juristi (si nici clientii). Se intampla ca la facturi..semnati factura asta…celalta ramane la dumneavoastra. :D
            Eu abia am inteles scrisul celui care mi-a intocmit contractul, in masina, pe volan.

          • Daniel

            July 25, 2014 at 12:52 am

            Domnule,Daniel, in nici o situație nu este inutil acel contract,fără semnătura abonatului,având atât stampila cat si semnatura agentului/reprezentantului comercial,dar tot odata abonatul/viitorul abonat semnând exemplarul original ce rămâne furnizorului..daca toti abonații ce au încheiat contracte ar citii măcar începutul clauzelor contractuale ar vedea ca din momentul semnării procesului verbal de instalare/furnizare are dreptul sa refuze/rezilieze in decurs de 30 de zile acel contract daca gaseste in clauzele primite un amănunt ce nu ii convine,sau nu i-a fost explicat,sau tot odata de gaseate cu totul altceva in acele clauze decât a fost informat..si da un contract este inutil/nevalid prin lege daca nu are stampila si/ sau semnatura companiei furnizoare..

      • andrei

        August 23, 2014 at 2:57 pm

        Un articol la comada Orange sau Vodafone. Tocmai ce v-am dat like, dar mi-am dat seama ce oameni sunteti si ca atare, voi anula like-ul. Nicaieri nu s-a specificat ca se va plati pentru apelurile in roaming.

      • Ada

        August 28, 2015 at 9:59 pm

        RCS conditioneaza incheierea noilor contracte din oferta de renuntarea la unele beneficii la vechile contracte. Raspunsul nu se da in scris, ci te informeaza verbal cu cateva minute inainte sa iti puna contractul in fata.

    • GRN

      July 26, 2014 at 6:50 pm

      Dorele, tu nici nu ai cum sa semnezi , pentru ca limba romana este o necunoscuta pentru tine. PSIHOZA “A-TI”

    • ellis

      April 11, 2015 at 6:16 pm

      RCS.RDS CALCA TOTUL IN PICIOARE ..SI AM DOVEZI CONCRETE.NU VB FARA ACOPERIRE

  2. Bogdan

    July 24, 2014 at 1:47 am

    Asta pare a fi o tzeapa marca Vodafone…i-au tzepuit pe cei de la RCS…dupa ce le-au dat ceva facilitati ….le-au retras si astfel RCS nu au putut sa faca nimica…doar sa retraga si ei optiunile…suna logic?

    • Doman Daniel

      July 24, 2014 at 10:27 am

      Nu pot confirma asta, dar ar putea fi o chestie, deși Vodafone arată cu degetul pe cei de la RDS privind responsabilitatea. Totul pare că Vodafone e doar prinsă la mijloc…

    • Andrei

      July 24, 2014 at 10:32 am

      @Bogdan: Sună logic doar dacă nu ai avut niciodată contact cu trebuile juridice ale unei firme.

      Crezi că Vodafone&RCS nu au juriști/avocați/consultanți suficient de buni încât să pună în contract prețul, serviciile oferite și valabilitatea contractului?! Și dacă îl luau de pe internet, tot vedeau că au de completat chestia asta.

  3. ionut

    July 24, 2014 at 8:45 am

    Nu inteleg de ce considerati RCS nevinovatul in situatia asta…chiar credeti ca aceasta companie e “bunul Samaritean” care este luat de prost? Nu asta e compania care taxeaza mentenata pe telefonia fixa, si a introdus taxa fara notificare? Nu aceeasi companie a scos din grila sa TV o multime de canale de interes general? Nu aceasta este compania care vine sa remedieze o sesizare
    …cand au timp? Nu la compania asta stai si 2 luni dupa un reciver/modem sau orice alt echipament mai ofera ei? Pe de alta parte e compania care se potriveste romanului….prost da mult…sa se sature. Nu consider ca Rtc sau UPC sunt perfecte, dar sunt mai aproape de ce inseamna customer care si Service Level Agreement de nivel european

    • Doman Daniel

      July 24, 2014 at 10:36 am

      Atunci când semnezi un contract, în mod direct se stabilește o responsabilitate din partea clientului. RCS&RDS a profitat de faptul că românul e entuziasmat și dă cu semnătura și apoi se întreabă ce-a semnat, așa că a trântit niște rânduri mici și drăguțe, care să sufoce clientul într-o zi. Nici o companie telecom nu e ușă de biserică, dar RCS&RDS are servicii de calitate bună comparativ cu RTC, UPC.

      • Ianco

        July 24, 2014 at 3:32 pm

        Bun … si daca citeam contractul si observam clauza respectiva si refuzam semnarea ce credeti ca se intampla : dadeam RDS-ul pe spate si-mi scotea clauza din contract ? Ma-ndoiesc de asta. Asa ca ideea ca totul tine de atentia celui care semneaza contractul este falsa!

        • Catalin D. - Costomer Care Orange

          July 25, 2014 at 12:53 am

          Dacă fiecare persoană care și-a luat această țeapă ar fi citit și acele mici rânduri ascunse atunci “dadeam RDS-ul pe spate si-mi scotea clauza din contract”, dar cum românul “e entuziasmat și dă cu semnătura și apoi se întreabă ce-a semnat” clar RDS-ul a avut de câștigat.

          • Daniel

            July 25, 2014 at 7:20 am

            Catalin D.daca la orange se mai practica acele”mici randuri”,ele sunt interzise de lege..nu stiu cand ai vazut un contract,precum si clauzele aferente acestuia, al rds-ului,dar te asigur eu ca nu mai au acele “mici rânduri”..pentru a te convinge,ANCOM obliga toti furnizorii sa pună la indemana viitorilor abonati un model de contractcat si clauzele acestuia in fiecare oficiu sau sediu ale acestora,deci ai oricând ocazia sa mergi într-un sediu al rds-ului sa lecturezi.. Conform ANCOM-ului clauzele contractuale minime(specifica pe siteul lor care sunt acestea) trebuie sa aibă caractere de minim 12p, forma clara,inteligibilă si usor accesibila..pe hârtie sau alt suport durabil,iar culoarea de fond a hârtie trebuie sa fie in contrast cu cea a fontului utilizat..

          • Catalin D. - Costomer Care Orange

            July 27, 2014 at 1:45 pm

            Nu mă refeream la faptul că fizic sunt scrise mici, ci la faptul că unii clienți le consideră neimportante și nu le citesc.

    • Daniel

      July 25, 2014 at 1:05 am

      Ionut in mare parte ai dreptate dar,exista acest “dar”, ai/ati omis sa citesti/cititi si tu/dumneavoastra acel contract precum si clauzele aferente..echipamentele se oferă in limita stocului disponibil,noi sau refolosite, contractul este încheiat pe un număr minim de canale care nu sunt specificate..de ai primit o grila scrie pe ea clar ca este informativa si ca difera in functie de zona de acoperire..si o sesizare este remediata mereu in termenii legali..

  4. Matei

    July 24, 2014 at 10:43 am

    Eu vad foarte clar un pic de multa invidie in acest articol. Dar ce mai vreti la 5 euro / luna ? Vi se dau minute nationale, internationale nelimitate, internet nelimitat LA 5 EURO !!! / LUNA. Nu ati vrea cumva si roamning international nelimitat? Sau poate ati vrea sa va plateasca RDS-ul si factura de curent. Afirmatia dvs. domnule Ionut este tipica romanului: tot timpul nemultumit si plangacios. Uitati-va la tarifele altor companii de telefonie mobila.
    Eu unu sunt foarte multumit de serviciile RDS (telefonia, cablu TV, internet) si inclusiv de relatiile cu clientii.

    • Ade

      July 24, 2014 at 1:27 pm

      Nu înțelegeti ca e vorba de roaming național, nu internațional. Rds nu are acoperire peste tot iar atunci cand nu are se intra automat pe roaming național-Vodafone. Ideea e ca in contract, asa este, nu e trecut ca se vor schimba prețurile sau ca Internetul nu e nelimitat si in roaming. Eu una mi-am cam luat teapa. :) deci nu e asa minunat… Am crezut k voi avea cei 5gb de net, asa este, ii am, dar stand in Popesti, nu i pot folosi, ca sunt pe roaming național si nu mi se permite decât 100mb/ luna

      • Andrei

        July 24, 2014 at 6:42 pm

        lol. cu 5 euro ai crezut ca poti consuma 5 GB in reteua Vodafone.
        scuza-ma, ai vazut ce scoruri au abonamentele Vodafone? :))

        Oferta mi se pare foarte buna, mai ales minutele interntionale nelimitate la doar 5 euro.

        • petrut

          October 12, 2015 at 4:14 pm

          Salut eu stau an Afumati ilfov si la mine merge cei 5 gb de internet si minutele nelimitate aja ca nu mai ziceti ca nu merge ca merge an unele zone

          Chiar asta vara am fost la mare si pe drum pe niste campuri pe vodafone nu era semnal deloc iar la mine da si mai se si lauda cu reteaua lor 4g.

      • UnNene

        July 26, 2014 at 1:59 am

        „dar stand in Popesti, nu i pot folosi, ca sunt pe roaming național si nu mi se permite decât 100mb/ luna” – știi că vorba de MOBIL nu? Adică nu e la punct fix…

        • Ade

          July 26, 2014 at 9:35 am

          Stiu ca e vb de mobil. Ideea e ca sunt câteva zile pe săptămana in Popesti. Acolo e nemultumirea mea ca nu merge rețeaua digi decât daca ma urc eventual intr-un pom. :))

    • tanase cristian

      December 20, 2015 at 9:05 am

      Nici macar acest NELIMITAT NATIONAL nu este nelimitat.
      Dupa 5 zile de vb national aproape non stop,am fost anuntat printr-un mesaj ca mi se va bloca numarul si a doua zi mi l-a blocat deoarece am depasit acel NELIMITAT.Am intrebat ce inseamna nelimitat si mi-au spus ca este in limita bunului simt.Eu nu am aceasta clauza in contract ci dor 3000 de min internationale si nelimitat national,deci “in limita bunului simt” nu este un numar de minute.Poate pt mine acea limita a bunului simt inseamna 23 de ore din 24.Cu o luna inainte de a avea aceasta problema le-am cerut sa renunt la abonament si mi-au zis ca am contract pe 2 ani si acum cand le-m facut reclamatie ca mi-au blocat nr se poate sa renunt fara niciun cost,dar nu mai vreau eu si tot nu vor sa-mi deblocheze nr de tel.

    • Perghel Alexandru

      January 22, 2016 at 11:52 am

      Foarte bine punctat. Super.

    • safticu dana

      May 8, 2016 at 6:37 pm

      La alte companii pentru optiunea asemanatoare optim nelimitat de la digi costa muuuult mai mult mi-am facut de curand abonament la rcs-rds si sunt foarte ok.am si modem de internet de aproape doi ani si sunt multumita.am avut de la orange si plateam vreo 50 lei si de cele mai multe ori nu il puteam folosii ca nu avea semnal….!

  5. gica

    July 24, 2014 at 11:28 am

    Vrajeala asta cu VDF e doar temporara, din 2016 acoperirea RDS pe partea de mobil va fi super ok fata de ceea ce este acum, iar roamingul national nu va mai avea justificare. Cei care isi vor rezilia contractele acum pe motiv de semnal si/sau ca si-au luat ‘teapa’ cu apeluri internationale taxate in retele care NU sunt pricipale, probabil ca destui dintre ei vor reveni dupa o perioada satui de mega-ofertele granzilor.
    Macar acum e concurenta adevarata, nu mai exista doar tripolul CST(T-Mobile/Orange/VDF).

  6. Florin

    July 24, 2014 at 11:39 am

    Matei, asta cu nu-ti ajunge ce-ti da pentru 5e/luna e expirata, frate daca vii cu ceva cool pe piata, du-te pana la capat. Majoritatea romanilor aveau un dubiu cu aceasta oferta. Asta e doar inceputul…

    • Matei

      July 24, 2014 at 2:30 pm

      Nu e expirata deloc. Mie sincer mi se pare FOARTE ieftin comparativ cu ofertele celorlalte companii de telefonie si chiar ma mir cat de nesatui trebuie sa fie ceilalti (Orange, Vodafone, etc) pentru a practica acele tarife. Chiar nu ai ce sa ceri mai mult, inafara de aria de acoperire la care momentan au unele mari probleme dar cu siguranta le vor rezolva pe viitor. Acesta este si motivele pentru care au oferit posibilitatea sa faci roaming national.
      Nicaieri in contract nu este spcificat roamingul national. Planul tarifar de roaming national respectiv international poate fi modificat astfel fara notificare.
      Am fost abonat Vodafone in perioada 1999 – 2013, Connex cum se numea la inceput si la ce preturi aveau …vai de mine. Comparativ cu ce plateam inainte acum e GRATIS.
      Tind sa cred ca majoritatea dintre noi suntem in deplinatatea facultatilor mintale astfel incat avem posibilitatea sa citim si sa pricepem ofertele, contractele, avem acces la informatie astfel incat sa putem face fiecarea alegerea care sa i se potriveasca.

  7. Alex

    July 24, 2014 at 11:39 am

    Vreau sa stiu si eu de unde ai luat ca vocea in roaming national o sa se taxeze din toamna?

    • Florin Popovici

      July 25, 2014 at 3:16 pm

      1) tu ce crezi ca se va intampla dupa data de 30.09.2014
      2) daca verificai sursele observai ca sunt doua trusturi media diferite care sustin acelasi lucru.. iar legat de taxarea serviciilor de voce in roamingul national vine de la sursa nedezvaluita a celor de la Economica.
      3) Inca asteptam un punct de vedere de la RCS RDS cu care am luat legatura inca de Joi.

  8. Yamasha

    July 24, 2014 at 11:59 am

    Sigur se plang clientii? Eu sunt client cu 4 abonamente la ei, 1 nelimitat si 3 de 2 euro.
    Nu ma plang deloc, la mine in Ploiesti merge ok, in afara orasului cand e nevoie intra roamingul.
    Probleme majore nu sunt, de comunicare cel mult ale celor de la RDS.

  9. ira

    July 24, 2014 at 12:15 pm

    eu am abonament la digi optim cu 5 euro si in contract nu scrie asa ceva….semnal am peste tot…internetul merge bine…eu inteleg ca exista o concurenta …dar sa mintim aiure…fraierii astia de la digi ca nu va dau in judecata …eu asa as fi procedat….rusine…

    • Cristina

      November 27, 2014 at 10:13 pm

      Nu stiu cine pe cine ar trebui sa dea in judecata :)) am abonament internet+cablu 54 lei si un abonament de 5 euro optim nelimitat si ma trezesc cu o factura de 158 lei…de unde,nici macar cost suplimentar nu am.Sa fim seriosi! In plus nu sunt singurul clint,caruia i s-a intamplat asta ;)

      • mihai

        December 25, 2014 at 12:41 pm

        ai factur pe 2 luni ca ai platit cu intarziere dar la casierie iti incaseaza doar o luna, esti deficienta rau fa si tu o imparteala si citeste .

  10. ira

    July 24, 2014 at 12:16 pm

    si apropo cosmote a lansat un abonament similar cu nelimitat in orice retea si internet nelimitat numai ca pretul este de 44 ron pe luna…

  11. gigi

    July 24, 2014 at 12:16 pm

    Din pacate RDS a comiso aici si bine , intradevar daca stai prin oras , in cazul de fata eu sunt din Sibiu nu ai probleme deloc cu acoperirea sau cu netul , merge perfect pentru 5 euro pe luna ! oferta este WOW.

    PROBLEMA apare cand ies din oras , intra roaming de la Vodafone voce si internet , dar internet putin , doar 100 asa cum s-a scris mai sus 1 si ce sunt 100 de MB in zii de azi pe un tel decent gen Nexus 5 sa zicem. Pai in Ardeal s-ar spune ca aia 100 de MB sunt ca un FLOC IN FATA P..ULI…0 BARAT.

    am fost deja la digi in aceasta dimineata ( am facut contracul abia de 6 zile) si mi-a raspuns amabil ca daca tot am semnat pe 1 a , sa am rabdare ca trece repede . Am zis ca sa-mi comunice cat mai repede cat face sa platesc toata treaba asta in avans si sa revin la aia cre macar stiam de la inceput ce imi ofera , fara tzepe si jumatati de adevar! daca era de la inceput treaba clara , inclusiv in cotract sau la ei pe site u semnam nimic, nicimacar nu le deschideam usa..asa m-am tzepuit bine !

    • Ade

      July 24, 2014 at 1:32 pm

      Si aici la fel :)))
      Am trecut de la Vodafone la Rds ca sa vreau sa ma întorc iar la Vodafone. Super oferta doar sa atragă clienții iar apoi, bătaie de joc.
      Am avut probleme legate de 3G si a durat 24-26 ore pana am putut vorbi cu un operator. Iar in orice casierie/punct lucru ma duceam, ziceau:”nu aparține de noi, sunați la departamentul 3G”

    • Daniel

      July 25, 2014 at 1:17 am

      Daca ai încheiat contractul de 6 zile ai tot dreptul sa il reziliezi fără nici un fel de clauza contractuala dar grăbește-te ai doar 30 de zile din momentul semnării..mă gândesc ca sti asta văzând argumentele tale de mai sus..dar pe de alta parte citind ceea ce ai scris ca ti s-a spus ca un an trece repede aici mă pui pe gânduri..nu ai absolut deloc habar de ce înseamnă clauza contractuala si când intra in vigoare sau pentru ce..singura teapă ce ai luat-o este faptul ca iti este peste mana sa citesti ceea ce semnezi ,daca se poate spune asa..nu ai luat nici o teapă..fratilor nu mai traiti cu impresia “am luat teapă” ca nu e asa..teapa iei când vei citii absolut totul si vei primii altceva decât scrie..ceea ce nu vei vedea niciodată in ziua de azi la nici un operator..

  12. zetu

    July 24, 2014 at 1:03 pm

    Eu sunt curios daca autorul acestui articol are un abonament Digi. Si daca n-are, ar fi interesant de aflat ce abonament are, cat plateste, si la ce companie. Asta asa, ca fapt divers. Pe de alta parte, in ultimele 3-4 zile e o avalansa de articole scrise de niste oameni care n-au acest serviciu, dar culmea sunt nemultumiti de el. Daca v-ati fi documentat nitel, ati fi aflat ca roaming-ul, fie el de voce, fie el de date, nu e reglementat prin contract. Asadar Digi nu se obliga prin contract sa ofere acel roaming. El e un serviciu primit ca bonus. Asadar Digi nu modifica niciun contract in momentul in care ofera IN PLUS, fata de ce aveam pana acum, roaming-ul de date limitat la 100MB.

    Eu am acest abonament de vreo 3 luni, sunt extrem de multumit de el, vin din Vodafone unde plateam 29 de euro pentru un nelimitat national si 1GB de net, si acum platesc 22 de lei. Nu ma consider inselat, nu ma consider tepuit, nu nimic. Oamenii revoltati par a fi tocmai cei care nu au acest serviciu, ceea ce pentru mine e putin inexplicabil.

    • Adi

      July 26, 2014 at 3:54 pm

      Nemulțumirea oamenilor se refera la anunțul făcut de RCS, cum ca, din iulie, acoperirea națională vă fi disponibila și pentru date iar dacă tu crezi ca 100 MB înseamnă acoperire națională, mai bine ții telefonul închis când nu ești în zona de acoperire RCS…

  13. Florin

    July 24, 2014 at 4:35 pm

    Ca si Zetu, si eu detin acest abonament si cu mici zone prin munti unde nu aveam semnal Digi ma pot declara foarte multumit, cei 100 MB in roamni nu ma deranjeaza avand in vedere ca intr`o luna am folosit vre`o 550 MB in total. Nu o sa stau eu tota luna plecat in afara retelei. Si presupun ca intre timp DIGI lucreaza sa extinda reteaua mobila. NU ii suport pentru chestia cu canalele Discovery etc .. dar aici la 22 lei/ luna chiar nu ai ce sa ceri mai mult.

  14. ali

    July 24, 2014 at 5:18 pm

    Nu e nicio hotie, nicio vrajeala, niciun furt. Cand auzi “Roaming” , la ce te gandesti? Si iti mai da si mura n gura, in caz de lipsa semnal, DIgi de foloseste de serviciile Vodafone. Da, ai nelimitat in Digi, national , international dar cand ai intrat pe “firul” Vodafone ului se discuta altcumva, se taxeaza. De inceput e clar ca nu e o oferta asa de avantajoasa pt persoanele de la sate, comune , unde Digi nu are acoperire.
    In legatura cu articolul asta, sunt multe companii de telefonie si internet care sunt “invidioase”.
    Domnul Doman, sa inteleg ca va “avantajeaza” alte companii de telefonie.

  15. adi

    July 24, 2014 at 6:14 pm

    Setati smartphone-ul pe manual si o sa fiti surprinsi ca are acoperire destul de buna ( am fost de curand in Apuseni). Cred ca problema este ca atunci cand e satat pe retea automat smartphone-ul tinde sa-si ia semnalul mai puternic. Va spun asta ca la mine in casa am semnal digi la etaj si in roaming la parter.

  16. Alin

    July 24, 2014 at 6:27 pm

    Doman Daniel, eu cred ca tu habar nu ai ce inseamna un roaming national si intelegi printr-o facilitate oferita, respectiv net in alta retea si minute in alta retea, toate fara costuri, ca fiind o modificare abuziva a contractului?!?!?!.
    Tocmai , este un aspect bun si nu unul negativ.
    Nu faci de cat sa dezinformezi, dar habar nu ai despre ce vorbesti.

    • Florin Popovici

      July 24, 2014 at 6:46 pm

      Nu e vorba de niciun fel de dezinformare.. e o stire preluata pe surse.. ca poate s-a exprimat putin mai nuantat e cu totul altceva..oricum am luat legatura cu cei de la RCS&RDS pentru o declaratie oficiala si urmeaza sa revenim pentru clarificari.

      Ceva similar am patit eu cu un alt operator .. in oferta se preciza ca beneficiez de minute pe mobil in UK si cand am sunat in UK imi spunea ca nu pot suna ca nu am credit.. pentru ca nu era mentionat faptul ca DOAR pe anumite retele mobile cu care au incheiat contract de parteneriat poti apela (informatia era publicata doar pe site-ul online). Am gasit intelegere din partea operatorului si creditul mi-a fost restitui in acel caz.

      • Alex

        July 25, 2014 at 9:59 am

        Si voi care va declarati jurnalisti, cica, nu verificati sursele alea? Sau e mai simplu sa scrieti un articol, sa mai faceti un pic de trafic pe site? Poate imi aratati si mie unde a declarat RDS ca va limita traficul DE VOCE in roaming national? Sau ca acest trafic de voce va fi cu plata?

        • Florin Popovici

          July 25, 2014 at 11:58 am

          Incearca sa te trezesti inainte de a deschide gura.

        • Florin Popovici

          July 25, 2014 at 3:49 pm

          Ce nu ai inteles tu, e ca RCS&RDS plateste o suma de bani pt acei 100MB si apelurile de voce pana la 30.09 (data dupa care aceasta oferta expira). E aberant sa crezi ca RCS&RDS iti poate oferi servicii fara taxa tie ca abonat, pe care compania plateste o suma de bani catre un alt operator telecom. E o oferta promotionala, nimic altceva.

          • eu

            August 2, 2014 at 3:02 am

            domnule “mare” jurnalist, matale din informatiile tale sti ca contractul cu vomafonu e semnat pe 2 ani de zile, de prin luna aprilie a.c. ? ai idee de ce beneficii are vomafone pe urma contractului cu rdsu? matale sti ca urmeaza in cel mai scurt timp posibil sa se monteze inca 6sau 8 sute de noi BTSuri, numai stiu numarul exact. Tot mata sti cumva ca rahatu asta de digi are in tren semnal si net unde alte retele nici macar 2g pt voce au?
            are rost sa iti mai zic ca in unu din telefoane folosesc o cartela de digi din luna februarie si nu pot decat sa vad imbunatatiri.
            tot la capitolu tepe, ti se pare normal sa existe oameni sub contract pe 6-8 ani la orange prin tot felu de abureli de a cumpara telefoane la reducere. Nici voma nici cosmo nu are asa contracte si apoi ne uitam la cifrele de afaceri ale operatorilor ca sa intelegem cum reuseste orange ul sa vinda acele abonamente exorbitante…
            Toata lumea de la oras se plange ca nu are acoperire la gigi in afara orasului, dar ei parasesc orasul 10 zile pe an …
            din pct de vedere jurnalistic tot articolu e varza, singurele surse citate sunt zf si economica care se bazeaza pe niste “surse interne” si asa de sigure si bune sunt sursele lor interne in cat, din disperare, unele departamente de retentie de la unele companii, pt a stopa migrarea in masa catre gigi, ofera si ei abonamente nelimitate cu 5 euro …
            revolutia comunicatiei a inceput cu rebranduirea cosmoroumului cand a aparut brusc cosmote cu cartela de 2mii de minute, iar peste noapte s-au triplat numarul de btsuri cosmo, acum continua cu digi, asteptam culoarea lila de la T, pana una alta noi saracii folosim retele astea de sarantoci cu tepele de rigoare si va lasam pe voi sa folositi retele astea premium … acri mai sunt strugurii, zicea vulpea …

  17. SAI

    July 24, 2014 at 7:06 pm

    “În traducere, paragraful ar putea fi rezumat astfel: “este posibil ca pe lângă limita de 100 de MB de date transferaţi când nu sunteţi în reţeaua Digi Mobil, să vi se limiteze şi durata apelurilor când folosiţi reţeaua Vodafone. Cât de mare e limita şi când o să v-o aplicăm veţi afla pe propria piele, Cu drag, RCS&RDS. Şi Vodafone”.
    sursa zf.ro

    • Alin

      July 25, 2014 at 1:03 pm

      Si totusi nu ai raspins la intrebare.
      Are dreptate Alex.

  18. liviu

    July 24, 2014 at 9:38 pm

    sunt un fost client vodafone (9-10 ani vechime)pana in mai anul acesta cand mi-am portat numarul la DIGI.SUNT SUPER MULTUMIT pentru ce primesc si pentru cat platesc.Locuiesc in DEVA si am semnal in orice colt al orasului.Viteza e cam mica dar sunt sigur ca va creste cu timpul odata cu imbunatatirea retelei.La VODAFONE plateam 6 euro+TVA pentru 145mb,200min nationale si 2000 in retea..acei 100MB de roaming prind bine atunci cand merg la tara la vreo 10km de oras…dar si acolo la 10m de curtea casei este semnal DIGI.NU mi se pare ca am fost tepuit cu nimic deoarece STIAM ca RDS functioneaza in PRINCIPAL in reteaua 3g.Dupa ce prietena mea o sa isi decodeze telu` (140 ron-HTC codat orange)o sa isi porteze si ea numarul.
    NU IMI DAU SEAMA CE ANUME POTI SA CERI MAI MULT DE LA 22 RON!?

  19. alex

    July 25, 2014 at 9:56 pm

    toate comentariile de aici sunt de la oameni care nu inteleg fenomenul si nu lucreaza in domeniu. in primul rand ,Vdf nu are nicio treaba . S-a semnat un acord intre cele 2 parti pentru semnal . daca rcs a fost deacord si au vazut ca nu isi pot permite sa dea clientilor 5 gb la acesti bani s-a bagat aceasta clauza in contract RCS CU PERSOANELE FIZICE/JURIdICE, Vodafone neavand nicio treaba. Costurile abonamentelor celorlalte companii sunt asa ,pentru ca in momentul in care se face o oferta de piata se iau in calcul toate cheltuielile pe care o companie de telefonie mobila le are si astea sunt foarte multe . digi s-a bagat cu capul inainte in ceva pe care nu o sa poata sa o duca la capat tragand nadejde ca va iesi din insolventa. iar clauzele care vor aparea dupa semnarea contractelor si se vor introduce cu forta tocmai pentru ca oferta lor nu pot acoperi sumele pe care ei le datoreaza, o sa le platiti voi. Iar prima persoana care a adaugat comment pe acest topic sa fie sanatoasa,din momentul in care a iesit din magazinul lor mai mult ca sigur avea abonamentul activat,chiar daca el nu are copia de contract semnata de el.

    • Daniel

      July 25, 2014 at 11:02 pm

      “alex” lucrezi cumva in domeniu?! Sau la una dintre companiile de telecomunicații care au semnat acel acord?!..nu te pripii in a trage concluzii,si insolvență..mă faci sa râd..eu am avut câțiva anișori in domeniu,chiar pe partea de comercial mai exact..si un abonament de tel mobila se activează in aproximativ 5 minute maxim 30..desii e specificat 4 ore asa a fost mereu..eu chiar nu inteleg de unde aceasta discutie..de unde atâta bătaie de cap..cand digi mobil optim este pe piata de câteva luni bune..dar haideți sa “latram” in continuare..la fel cum a fost si discutia pe tema canalelor scoase si înlocuite..totul este legal făcut..iar noi,abonatii companiilor,avem libera alegere sa mergem unde credem de cuvinta ca este mai bine..nu v-a băgat nimeni pe gat absolut nimic..sunt preturi ale abonamentelor prea mici si asta va roade..tarife mult mai mici către orice alta retea nationala sau internationala decât la restul operatorilor..”capra vecinului”..mereu dilema românului..

      • alex

        July 25, 2014 at 11:11 pm

        daniel,e clar,esti pro digi. E strict alegerea ta. Un contract se activeaza si intr-un minut daca ii dai manual,deci ,cunosc cate ceva nu vorbesc sa ma aflu in treaba .Contractele nu au stipula un termen de activare,activarea se face de catre sistem in functie de cat de repede doresti tu ,dar asta e o alta mancare de peste si lucrurile astea nu trebuiesc divulgate. Pretul este intr-adevar unul prea bun pentru romania si din start ar fi trebuit sa puna pe toata lumea pe gandit. Spune-mi te rog de ce fac cei de la digi gura ca nu mai au drepturi de televizare pentru liga 1 si spun ca e concurenta neloiala? iti dau eu raspunsul ,ei au facut lucru asta anul trecut ,au facut si cu abonamentele de voce iar acum nu mai au de unde plati atat pentru drepturile tv si o sa urmeze si pentru abon de voce . Gandeste inainte sa spui ceva.

  20. Daniel

    July 25, 2014 at 11:23 pm

    Nu sunt eu cel in masura sa facă argumente legate de concurenta neloiala,sunt destule institutii in acest stat care sa clarifice această situatie..am facut argumente in legatura cu contractul ,cu clauzele aferente lui sau despre posibilitatea rezilieri pentru ca in aceasta privinta iti pot spune destule,sau le poti afla chiar tu într-un pop/sediu/caserie a rds-ului pentru ca aceste informatii sunt la dispozitia oricui doreste sa se clarifice in legatura cu încheierea unui abonament/contract..si da alegerea îmi apartine..nu am de ce sa fiu contra..desii nu mai fac parte din aceea companie ;)

  21. vodafone

    July 26, 2014 at 1:57 pm

    Ce nu intalegeti dogi mobile are licenta in Romania numai pe reteaua 3G automat are o limita de acoperire, ei oferă nelimitat numai in reteaua 3G digi mobil si in limita acoperiri nationale, care din păcate este foarte scăzută, de multe ori chiar si pentru celelalte compani de telefonie mobila, extensia acestea fiind extrem de scumpa. De acces au ales sa contracteze un provaider de telefonie mobila concurent prin sistemul roming National , acuma vodafon oferă gratis romingul National doar pana in 30 septembrieca bonus, acuma orice persoana a semnat si a contractat servicile 3G digimobil primesc convorbiri nelimitate doar in reteaua lor exact cum scrie in contract deci nimic nelegal si neloial, consiliu concurentei nu se poate sesiza , vodafon fiind provaiderul de roming National dupa poate sa pună ce limite vor, si bineînțeles dupa data de 30 septembrie poate sa perceapa orice cost pentru minute si mb pe internet ca doar esti in roming tu nu ai semnat un acord cu ei , legea romingului exact cum ai merge intr-o tara străină . Deci nu ii nimic nelegal ne moral si neconcurent , legea romana permite asa ceva.ieftin dar platesti. Nu poti invinovati nici una dintre companiile telefonice,vodafonul chiar are un comunicat de presa pe tema asta.

  22. Gabi

    July 27, 2014 at 2:20 pm

    Dragilor inainte de toate, tot ce se discuta aici este inutil,
    Celor care au scris acest articol inainte de a posta aceasta prostie a-ti cerut celor de la Rcs-Rds un comunicat oficial in aceasta privinta? Atentie mare poate fi o denigrare publica la adresa acestei societati.
    Eu am semnat un contract cu ei pentru un abonament optim nelimitat si nicaieri nu specifica aceste aberatii de mai sus.
    Orice modificari care se aduce la un contrat deja semnat de catre una dintre parti cealalta parte poate sa renunte la acel contract fara obligatii, este lege in aceasta privinta, sunt convins ca cei de la Rcs stiu aceasta incat sa faca asemenea modificri.
    succes tuturor

    • Florin Popovici

      July 27, 2014 at 2:58 pm

      “a-ti” “orice modificari care se aduce la un contrat” .. aberant si inutil esti tu, domnule Gabriel, imi pare rau, ca trebuie sa ti-o spun.

      • Gabi

        July 27, 2014 at 6:40 pm

        domnule Florin Popovici, prin ceea ce am postat aici nu am facut pe nimeni “inutil” si nu cred sa fi adus cuiva ceva jigniri in special dumneavoastra, daca mai “mancam” unele litere este de multe ori din neatentie si sunt convins ca si dumneavoastra vi s-a intamplat acest lucru, imi pare rau ca trebuie sa o spun dar “inutil” este acest site si nu numai care posteaza ceea ce viseaza noaptea fara a fi 100% informatia corecta, induceti prin aceasta pe multi in eroare.
        este o zicala ” daca scrii ceva fara sa fii sigur ca este asa atunci cu siguranta esti roman”
        coborati cu picioarele pe pamant
        cele bune tuturor

  23. Marian

    July 29, 2014 at 10:44 pm

    In 31.05.2014, un reprezentant RCS & RDS, a venit la usa mea sa-mi cerseasca semnarea unui contract de fidelizare(retentie) pe 2 ani, in schimbul careia imi oferea o tableta WI-FI in mod gratuit(livrabila in 30 de zile), fara costuri suplimenta re, fara nicio alta obligatie financiara din partea mea, prin schimbarea vreunui serviciu furnizat(CATV, internet, telefonie fixa sau telefonie mobila, servicii deja contractate si furnizate) in vreo optiune mai performanta sa perceperea vreunei taxe suplimentare. Dupa ce am lamurit aceste aspecte cu agentul, am semnat contractul, prezentat sub forma unei unice coli, fata/verso de culoare verde. Dupa 60 de zile de la semnare, neprimind tableta si vazand ca taxa de abonament mi-a fost marita(nejustificat din punctul meu de vedere), am depus o sesizare scrisa, denuntand contractul pentru nonorarea promisiunii RCS & RDS cu privire la livrarea tabletei si pentru perceperea unor taxe suplimentare in mod nejustificat. In acel moment am fost informat verbal ca as fi semnat un contract de schimbare a abonamentului de telefonie mobila, pentru un pachet superior care atrage dupa sine o taxare suplimentara. Intreband unde in contractul semnat de mine apare acest lucru, mi s-a suger at depunerea acestei sesizari scrise catre directorul RCS & RDS, lucru pe care l-am si realizat. Dupa inca 45 de zile de la depunerea acestei sesizari(timp in care am platit abonamentul in forma lui actuala – suprataxat), am continuat sa fac atat sesizari telefonice, prin posta electronica si sa merg de cateva ori in audienta la sediul din Dr. Staicovici, primind raspuns abia dupa 46 de zile, fiind in acelasi timp informat ca pot merge la orice punct de prezenta/casierie RCS & RDS, unde pot primi actele aditionale care atesta ca eu am semnat modificarea pachetului de telefonie mobila ce atrage dupa sine o taxare suplimentara si care le confera dumnealor aceste drepturi. Intrand in posesia acestor copii xerox dupa actele aditionale(acte aditionale care ar fi trebuit sa le am in original, daca erau incheiate/semnate in prezenta mea/de mine), am ramas consternat vazand ca apar eu ca beneficiar in ele dar semnatura este a altcuiva si nici macar nu e asemanatoare cu a mea . In aceeasi zi, adica dupa eliberarea acestor copii dupa actele contrafacute, sunt anuntat telefonic de catre un reprezentant al RCS & RDS, ca-mi pot ridica tableta(dupa 106 zile de la semnarea contractului !!!). Drept urmare m-am adresat ANPC si am insistat sa fiu primit in audienta la departamentul juridic al RCS & RDS, unde am ajuns dupa multe insistente. Acolo, persoanele cu care m-am intalnit, nu constientizeaza gravitatea faptelor, adica falsul si uzul de fals, insista doar ca eu sa semnez un alt contract, cu actele aditionale semnate de data aceasta de mine. Nici pomeneala de a se face vreo ancheta interna in privinta fasificatorului, nici pomeneala de a-mi fi recalculate si scazute sumele platite in plus pina in acel moent, nici pomeneala sa ma roage sa le raman client sau sa-si ceara scuze. Cum raspunsul ANPC a fost ca nu e de competenta lor si sa ma adresez Politiei, iar Politia accepta in sila plangerea mea spunand ca se incadreaza la civil si nu la penal, postez si aici in speranta ca poate vor mai citi si alti inselati cu acest tip de fals si vor decide sa nu lase acesti escroci sa-si bata joc de noi.

    • xyz

      September 25, 2014 at 1:33 am

      in cazul dumitale, cred cu tarie ca falsificatorul este acea persoana care a batut la usa dumitale, i-ai semnat contractul, iar el a depus contractul la un sediu rds … trebuia sa faci o plangere penala la adresa individului

  24. Marian

    July 29, 2014 at 10:58 pm

    Rog modificarea datei de incheiere a contractului, data corecta este 31.03.2014(din graba si neatentie am scris 31.05)

  25. nicoleta

    September 25, 2014 at 2:30 pm

    Si eu personal am avut si am probleme cu compania RDS/RCS,am facut un abonament nelimitat la Digi,cu 5 Euro.Dupa 3000 de minute vorbite(in circa 3 saptamani) am fost atentionata ca vorbesc prea mult de catre o oficianta de la RDS Bucuresti.Am fost la sediul lor din TM,pentru ca acolo locuiesc si mi s-a spus ca nu este nici o problema ca nu generez un numar mare de minute asa cum a spus oficianta.Azi dimineata,surpriza!Telefonul restrictionat.Am facut reclamatie la RDS bineinteles.In urma reclamatiei raspunsul a fost ferm si clar :am fraudat compania prin folosirea in mod abuziv si excesiv a telefonului si nu se poate reconecta sub nicio forma!
    Toate astea fiind spuse,cu facturile la zi,iar numarul de minute consumate a fost 4200 intr-o luna(ceea ce inseamna o medie de 2 ore,2 ore si jumatate pe zi)am ramas fara telefon mobil,fix (inca nu stiu daca si celelalte doua abonamente au fost afectate:cablu si internet)!!!Evident ca am sesizat din nou RDS,OPC si am contactat avocatul,iar maine incepem demersurile pentru instanta!
    Daca noi le permitem,sa ne tinem gura!

    • Florin Popovici

      September 25, 2014 at 3:35 pm

      Nicoleta, te rugam sa ne trimiti un email la contact@gadget-talk.ro, include si numarul tau de telefon, iar noi vom trimite mai departe catre reprezentantii RCS&RDS pentru a lamuri situatia ta.

      • nicoleta

        October 3, 2014 at 2:01 am

        Mi s-a spus ca in cazul meu nu mai e nimic de facut,pentru ca am ”fraudat” compania RCS/RDS!
        Ar fi bine ca toti cei care au patit treaba asta sa faca ce am facut eu,sa faca reclamatii si sa apeleze la un avocat :)

  26. dumitru

    October 4, 2014 at 12:08 am

    Ce pot sa zic…imi pare rau pentru ce ti se intampla.eu sunt foarte multumit de ei. Am optim 3 si cele 300 minute le vorbesc cu:maicamea-taicamiu(franta),fratemiu(austria),si soramea-SUA pe mobil si fix.am avut si eu neplaceri cand am plecat prin tara unde nu aveau semnal dar eu sunt multumit asa cu ei.iar de curand mi.am modificat abonamentul la 5e=500 min nationale si internationale.

  27. mircea

    October 14, 2014 at 4:05 pm

    Am vorbit 4100 minute (am un copil cu dizabilitati si sunt singur cu el trebuie sa vb mult in afara) si mi-au oprit telefonul. Deci nu e nelimitat. Am fot in audienta la ei si au spus ca cerceteaza doar cand am declarat ca voi protesta in fata sediului lor…

  28. popa

    October 31, 2014 at 10:50 am

    As dori sa aflu de la mai “marii intelepti” ai rcs-rds-ului,daca stie careva,care este limita la nelimitat?Spun asta pentru ca in urma deciziei de a opta pentru un abonament digi optim(nelimitat),am primit un sms prin care sunt anuntat ca generez un flux mare la serviciul de telefonie,desi nu am depasit pe nicuna dintre facturi 3500 minute.De ce nu au anuntat din start ca nelimitatul la ei inseamna de fapt un anumit numar de minute pe care sa nu-l depasesti?As prefera in locul nelimitatului sa primesc un numar de 5000 minute in orice retea!

    • Doman Daniel

      October 31, 2014 at 11:47 am

      În urmă cu o lună, ANCOM a publicat un comunicat de presă cu privire la abonamentele “nelimitate”. Din spusele lor, reiese faptul că respectiva companie telecom cu care se încheie contractul, trebuie să menționeze în contract TOATE condițiile, restricțiile și așa mai departe. Dacă nu sunt menționate, trebuie depusă o sesizare la ANCOM, căci operatorul are obligația de a-i comunica utilizatorului toate detaliile necesare, ca nu cumva să se trezească cu surprize neplăcute. Dacă nu vrei să decurgi la o sesizare, atunci ar trebui sunat la ei (RCS&RDS), ca să afli pragul rezonabil de minute consumate.

      http://www.gadget-talk.ro/2014/09/26/restrictii-de-utilizare-operatori-telecom/

      • Budusanu Bogdan

        November 6, 2014 at 3:20 pm

        Nu iti va comunica nimeni nimic in ceea ce priveste numarul maxim de minute pe care poti sa le vorbesti intr-o luna.Toti vorbesc ca o placa stricata: “aveti minute nelimitate in orice retea”,raspunsul pe care l-am primit de la fiecare operator cu care am vorbit.Atat.Din sursa sigura stiu ca avem cam 4000 minute pe luna.In momentul in care te apropii de acest prag, esti somat sa nu mai vorbesti pana luna viitoare.In caz contrar ti se inchid absolut toate abonamentele,inclusiv pachetul tv si net,fara drept de reconectare.Sunt niste nesimtiti.Eu personal nu vorbesc atat de mult intr-o luna,dar ma deranjeaza ca am fost mintit.Trebuia sa mi se spuna de la bun inceput ce semnificatie are cuvantul “nelimitat”.

  29. popa

    November 8, 2014 at 12:06 am

    Asta ziceam si eu Bogdane…era mult mai corect fatza de clienti sa spuna…”aveti 4000 de minute “nelimitate” pe luna” si atunci era totul ok.

  30. jordy

    November 22, 2014 at 4:05 pm

    Azi am primit un sms ( de fapt suna ca o amenintare) de la rds ca daca depasesc 3000 de minute internationale imi suspenda telefonul. De ce mai fac asta reclama ca sunt 5 euro nelimitat? Oricum nu cred ca am vorbit nici pe jumate din aceste minute dar nici nu am cum verifica ca la vodafone sau alta telefonie unde iti dau prilejul sa verifici cat vorbesti.Ma ameninta ca pot rezilia contractul fara nici un cost. Vad ca astia de la rds nu se tin de cuvant, nu mai fac fata si au inceput sa dea inapoi.S-au laudat degeaba.Au facut o campanie mincinoasa. Am sa depun o reclamatie la ANPC si am sa deschid un blog pe aceasta tema.

    • asdasd

      November 29, 2014 at 7:37 pm

      Daca citeai bine cand ai facut contractul, scria in josul paginii ca RDS&RCS nu trimite SMS-uri sau mail-uri clientilor. Deci exista sansa sa nu fi primit de la ei mesajul

      • Doman Daniel

        November 29, 2014 at 7:47 pm

        Dacă ceea ce spui tu e adevărat, atunci de ce trimite? Știu pe cineva care a primit un astfel de mesaj de la același număr care notifică și atunci când se emite factura.

        • Mihai Cozos

          December 4, 2014 at 5:10 pm

          Acuma cateva zile am primit si eu acel sms cu limita de 3000 de minute internationale pe ambele abonamente care le am la ei. Si sunt de la numarul care imi da mesaj si cand se emite factura. Cu suma si tot. Deci e de-a lor numarul!

      • sandy

        February 8, 2015 at 10:52 am

        Si eu am primit acel SMS care era de la RDS, confirmat de ei si pe baza caruia am putut rezilia contractul fara costuri (dovedit in cont si facturi) dupa numai 5 luni.
        Pe langa toate cele spuse de voi, pe langa faptul ca in buricul Bucurestiului n-ai semnal si daca intri in roaming national esti restrictionat desi abia ai vorbit 3-4 minute (fara net), m-a infuriat modificarea termenilor contractuali la fiecare 2 luni. Am facut contractul pentru tarifele in roaming iar la vreo 2 saptamani le-au marit de sunt mai mari decat cei de la care m-am portat.
        Apoi treaba cu limitarea in roaming national.
        Apoi SMS-ul cu 3000 international – evident am sunat imediat la ei si mi-au confirmat.
        Ce nu inghit eu in toata treaba asta e incalcarea principiilor: nu poti sa spui ‘uite, ai abonament nelimitat’ si apoi sa vii sa spui ‘in limita a…’! Pai e nelimitat sau ce? In ritmul in care adauga limite, ajungi intr-un an sa ai cea mai proasta configuratie, dar numita in continuare nelimitat.
        Si, culmea, pe care sa n-o poti folosi cand intri intr-o farmacie (parter) si fiind la coada sa vrei sa suni bolnavul sa-l intrebi ce sa-i iei! In buricul Bucurestiului!
        Evident, fiecare face cum crede.

    • Ecaterina

      December 5, 2014 at 10:54 pm

      am fost ieri la rds ,am vrut sa renunt la abonament,mai bine zis la un nr de telefon , am 3 numere iar unul fiind lla sat nu are semnal si mi-au spus ca trebuie sa platesc 250 lei daca doresc sa renunt – ,contractul l-am semnat in 22 sept 2014 , nu inteleg de ce in mesaj trimis de rds am posibilitatea de a renunta … nu vreau sa cred ca nu am inteles mesajul lor !

  31. adi

    November 25, 2014 at 9:19 pm

    Are dreptate jordy,frate Atotputernic rbs,la semnarea contractului spune, NELIMITAT AI 3000-4000 sau X minute internationale,nu ne mintii in fata cu tupeu,pe urma o arzi cum vrea muschiul tau,PE BANII NOSTRII.Ce Legi ne pot apara de asemenea abuzuri?

  32. Mm

    December 11, 2014 at 1:45 pm

    Ca nelimitatul e limit e una,dar articolul asta conform caruia ar fi trebuit sa platim din toamna minutele vorbite prin Vodafone e o intoxicare.Sterge-l domnule ca te faci de rusine.

    • Florin Popovici

      December 11, 2014 at 3:13 pm

      RCS&RDS a prelungit acel termen cu inca trei luni de zile, adica pana la 31 decembrie.. ceea ce inseamna ca de la 1 ianuarie va trebui sa platiti minutele vorbite prin vodafone. Nu trebuie sa ne crezi pe cuvant.. documenteaza-te inainte sa deschizi gura.

      • Calin

        December 26, 2014 at 1:24 am

        @Forin Popovici: De unde esti tu asa sigur ca se vor plati minutele prin roamingul national,din moment ce contractul a fost semnat pe 2 ani?
        Plus ca sunt sigur ca intre timp au lucrat la marirea acoperirii.

      • NC

        January 4, 2015 at 7:34 pm

        @Florin Popovici spui sa ne documentam inainte de a deschide gura.
        n-ar fi valabil si pentru tine ?. Mentioneaza sursa informatiei tale, de unde rezulta taxarea de la 1 ian 2015?
        eu m-am informat la rds serviciul clienti si nu exista asa ceva.

        • sandy

          February 8, 2015 at 11:14 am

          Nu te supara dar asa inteleg si eu din site-ul rds: http://www.rcs-rds.ro/digimobil_acoperire_extinsa
          “Primesti 100 MB/luna pentru date in roaming national, pe care ii poti utiliza GRATUIT pana la 31 Decembrie 2014.”
          Deductia ar fi ca dupa acea data se plateste.
          Poti tu te rog sa mai suni la ei (eu nu mai am abonament la ei) sa vedem daca au modificat?
          In rest asa era la vremea aia, nici ei nu stiau daca dupa data aia va ramane gratuit sau nu. La vremea aia ii sunasem si eu. Niciodata n-am putut vb la telefon cand eram la mama, in Bucuresti care cica are acoperire 100%. Nici acum stick-ul de net nu merge acolo sau in alte zone centrale din Bucuresti. Si nu era de la aparatul meu, si alti prieteni au Digi si nici la ei n-a mers, fiecare cu alt aparat.

  33. Ioana

    January 31, 2015 at 5:03 pm

    Ma alatur si eu voua, poate ma sfatuiti cu vreo lege care e in favoarea mea.

    Am facut abonamentul al Digi pe data de 17 dec. Dupa o saptamana, observand ca nu se imbunatateste in niciun fel semnalul in casa (mentionez ca stau la 5 min de centru, nu in vreun sat), orice setari as face, am sunat la ei, le-am prezentat situatia, au spus ca va verifica cineva semnalul, bla, bla. Am intrebat si in cat timp se poate rezilia contractul, operatorul mi-a spus 14 zile lucratoare. Pt ca astazi, la inca o saptamana de la sesizare (care nu s-a rezolvat si nu cred ca se va rezolva pt ca pur si simplu sunt doar anumite zone unde nu am semnal si nu cred ca au ei cum sa masoare asta), sa sun din nou si sunt informata ca nu pot rezilia pt ca am facut contractul la sediu, nu la agenti. Am fost trimisa la sediu, sa fac cerere sa se asculte inregistrarea de saptamana trecuta unde am fost informata ca nu pot rezilia decat daca am intr-adevar probleme cu semnalul.

    Eu am lucrat si la Vodafone si la partener Orange, dar nu ma mai ajuta memoria. Nu era o lege ca in 30 zile am dreptul sa reziliez un contract?

    Sper sa primesc un raspuns de la voi :)

    • sandy

      February 8, 2015 at 11:02 am

      Nu cred sa fie asa ceva dar exista ‘nerespectarea termenilor contractuali’.
      Fa o plangere scrisa cu nr de inregistrare la RDS in care sa spui ca n-ai semnal si ca fie remediaza problema si-ti dau banii inapoi pe timpul in care n-ai putut folosi serviciile pe care le-ai platit fie reziliezi contractul cu despagubiri (la fel banii inapoi pe timpul in care n-ai putut folosi serviciile pe care le-ai platit). Dupa ce primesti respunsul de la ei, daca nu te consideri multumita, fa o plangere la ANPC la care sa atasezi copii dupa toata corespondenta cu RDS si la rubrica ‘ce ceri’ spui: rezilierea contractului si toti banii plati inapoi.
      Va dura cel putin doua luni, termenele pe care le au RDS (nu stiu sigur) si ANPC sa raspunda. ANPC chiar se ocupa, atat eu cat si prieteni am avut diverse plangeri si s-au rezolvat.
      Treaba e ca lumea cam inghite ce zic corporatiile si de lene nu se duce la ANPC – altfel nu si-ar mai permite sa modifice cum vor contractele sau sa promita marea cu sarea si sa n-aiba macar un pahar cu apa!

      Succes!

      • Cristi

        February 25, 2015 at 2:46 pm

        Completez si eu…
        Depuneti cerere/Solicitare de inchidere/reziliere ab./servicii etc. OBLIGATORIU cu nr. de inregistrare.
        Asteptati 30 zile (sau putin raspunsul , apoi ANPC, instanta/judecata.
        Cereti de la inceput (eventual in primele 14zile ar trebui sa se rezzolve pe loc), remedierea situatiei/info etc DAR cu specif ca doriti/solicitati si rezilierea in caz contrar.
        Ar fi mai multe…

  34. george

    February 17, 2015 at 4:43 pm

    Salaut am si eu o intrebare…..cum pot sa-mi iau nr de orange inapoi sa nu mai fiu pe digi mobil ca astia mi-au portat nr de orange pe digi

    • Florin Popovici

      February 17, 2015 at 5:11 pm

      Faci o noua cerere de portare de pe Digi inapoi pe Orange, la orice magazin Orange, numai atentie, nu te vor muta decat dupa ce ti-a inchis contul cu Digi, adica sa nu ai niciun fel disputa legala cu ei, sau datorii.

    • sandy

      February 17, 2015 at 6:06 pm

      tot prin portare catre ce provider vrei tu.
      un nr exista atata timp cat e in serviciu

  35. Calin

    March 21, 2015 at 8:30 am

    M-am uitat ieri vreo 20 de minute pe protv cu sopcast si am consumat 6 gb. Cum e posibil. De obicei consuma maxim 1 gb in 2 ore, asta stiu ca ma mai uit la meciuri de fotbal.

  36. Katy

    April 21, 2015 at 12:12 am

    Cand spui RCS&RDS intelegi si batjocura in toate felurile iar clientii au de suferit din cauza lor. Am citit plangerile. Mai o problema este ca nu trimit la timp facturile si nu-si reglementeaza situatia cu posta desi platesc la timp toate facturile tot mie mi-i se suspenda internetul si telefonul fix care nu este al lor. Cu ce drept isi bat joc ??? Ultima factura am platit-o pe data de 3 aprilie fiindca aceea a fost ultima. Desi nu am avut nici o vina tot mie mi-a suspendat si internetul si telefonul fix. Am sunat la ei sa-mi dea explicatii dar am fost nevoita sa sun la Bucuresti si de acolo mi-a facut legatura cu cei din Timisoara pentru ca nu raspund cand trebuie. In plus am sunat de pe cartela orange ei imi platesc mie minutele consumate ??? Sotul meu e titularul contractului dar eu i-am adus. Vai si amar nu mai poti avea incredere chiar in nimeni peste tot numai batjocura. Au pretentii sa fie platit totul la timp dar ei ??? Ei isi primesc salariile degeaba ca treaba nu si-o fac asa cum trebuie. Eu i-am adus eu ii scot. La dracu cu ei !!!!!!!

  37. Sergiu

    April 30, 2015 at 9:54 am

    Am de o saptamana un abonament digi optim 2 (9 lei pe luna), cu 200 minute nationale si internet nelimitat. Portarea din orange s-a facut deja. Acolo plateam cel putin de 3 ori mai scump pe cartela prepay! Pentru doi ani de abonament, digi optim ma va costa in total 216 lei, am mai platit 150 pentru telefonul allview 3G caci samsungul meu e1200 nu e compatibil cu reteaua digi. Deci telefonia mea pe 2 ani va costa sub 80 de euro!
    Calitatea e la fel ca la orange, nici o problema de semnalat deocamdata. Stau in Bucuresti si nu am iesit inca din oras.
    Fiul meu e mare amator de net mobil asa ca l-am portat si pe el, avea deja telefon 3G Blackberry si deci am iesit si mai ieftin. Din nou portarea s-a efectuat deja, digi optim 2 merge struna.
    Ce ne-a hotarat sa ne mutam de la orange: i-am cumparat baiatului o optiune orange Blackbery 4 nelimitat, care inseamna ca avea 2 luni de net nelimitat cu 4 euro +TVA. Insa nu a mers nici macar o zi, cei de la servicul clienti mi-au raspuns urmatoarea aberatie:
    “Astfel, in cazul in care utilizati un telefon Blackberry pe care este instalat sistemul de operare versiunea 10 sau mai noua, sesiunile de date se vor realiza exclusiv prin APN – NET iar traficul oferit pentru APN – BLACKBERRY nu poate fi utilizat.
    In consecinta necesitatea activarii unei optiuni dedicate terminalelor de tip BlackBerry depinde de sistemul de operare al acestuia.”
    Sper ca toata lumea va intelege ca nu mai puteam ramane la orange dupa magaria asta. Nici macar nu si-au cerut scuze! Eram client orange din 1999, plateam cel putin 100 lei/luna la cele 3 cartele prepay!
    Cea mica are inca credit pe cartela orange. Cum expira perioada de gratie, hushti! la digi cu ea. M-am saturat sa platesc sume uriase arogantilor de la orange. Trebuie sa fii prost ca sa platesti de 3-4 ori mai scump acelasi serviciu doar pentru ca e portocaliu.

  38. Tudor

    June 1, 2015 at 5:11 am

    La DIGI(RCS&RDS) puteti contracta servicii de cablu TV,internet,telefonie fixa sau mobila la pachet sau separat.Pentru contracte la domiciliu pe Bucuresti sau Ilfov sunati la *************

  39. criss

    July 3, 2015 at 7:19 pm

    Am si eu o mica mare problema cu aceasta telefonie,mai precis am facut in decembrie 2014 abonament digiOptimNelimitat platind 10€ p luna ( fiind nevoita sa il fac pt a vb cu sotul in afara) totul ok nicio problema pana acum o luna! Dupa ce am platit ultima factura emisa pe luna mai in 2zile mi-a venit factura p iunie de 27 de lei si cva ( in conditiile in care eu plateam 42 de lei si cva ) fara niciun anunt din partea lor sau ceva de vreo reducere a abonamentului eu afland acest lucru din reclamele de la tv. Pana aici ok… Pe data de 2.07.2015din pura curiozitatea am accesat o anume aplicatie de la ei pt a vedea cate minute am consumat ( din acel nelimitat de 3000 d min) si spre uimirea mea a fost faptul ca m.am trezit cu suma de 14€ in plus d plata peste abonamentul normal…nebăgând in seama ceea ce am vazut am continuat sa vorbesc in afara cu acelas nr de telefon pe care il apelez de cand am facut abonamentul,urmatoarea zi am accesat acceasi aplicatie iar costul peste abonament sa facut 34€ ?!?!?!?!?!?! Am sunat la ei iar raspunsul lor a fost ca nr pe care eu il sun in fiecare zi de 7 luni de zile a devenit taxabil cu 36 de centi pe minut!! Intrebarea mea este urmatoarea pt faptul ca nu au anuntat nici ca abonamentul meu sa modificat si nici ca unele tarife au fost oarecum umflate,as putea sa fac cumva o plangere la protectia consumatorilor? Precizez ca nr sotului inainte de a face acest abonament l.am verificat pe site si la sediul lor in ziua semnarii contractului iar apelul catre acel nr era inclus in minutele abonametului acesta fiind singurul motiv pt care l.am si facut! Va multumesc si sper sa ma puteti ajuta !

    • alexandra

      August 28, 2015 at 3:32 pm

      @criss Stiu pe cineva care s-a certat cu ei sunand la numarul de suport si le-a zis ca daca nu rezolva acel cost suplimentar va renunta la toate serviciile inclusiv televiziune si internetul fix. Bineinteles ca dupa 2-3 telefoane de negocieri in care veneau cu acelasi raspuns ca ei nu pot face nimic, pana la urma au sters costul suplimentar. In momentul in care ai vazut ca incepi sa faci cost suplimentar era ok sa intri la ei pe site sa verifici reteaua catre care ai efectuat apelurile si sa vezi daca este in continuare gratuita sau nu, ori sa fi sunat la ei. Daca nu au anuntat nicaieri, macar printr-un comunicat de presa te poti adresa protectiei consumatorului dar inainte de asta vezi si ce conditii contractuale ai semnat pentru ca s-ar putea ca prin contract sa nu fie obligati sa anunte schimbarile.

  40. Ramsey Dickskon

    August 25, 2015 at 2:05 am

    Ai nevoie de un bani urgent pentru a achita facturile și de a soluționa datoriile dacă da

  41. Hinky Dink

    March 2, 2016 at 9:11 am

    @Daniel Doman :)) Stimate domnule Daniel Doman, nu stiu daca sunteti constient dar pe pagina aceasta intercalate cu textul dvs. apar … RECLAME LA CONTRACTELE DE TELEFONIE RCS RDS. Ironie sau …?

  42. vali

    March 28, 2016 at 8:23 pm

    Salut am și eu o întrebare am un Samsung s5 galaxii și nu im merge 4g pe el pe toți care iam întrebat din cadru digi au zis ca acest tip e tel mu este compatibil cu banda acum ce facem ne lumineze tel impuse de dumneavoastră când pot sa beneficiem și eu de 4g pe tel atent și eu răspuns

  43. Iliescu Ion

    April 13, 2016 at 4:34 pm

    E normal sa existe clienti nemultumiti cat timp RDS&RCS este companie de televiziune si internet iar acum se baga ca musca in …. treaba altora! Si eu am reziliat contractul de telefonie de cand au trecut la plata abonamentelor de telefonie desi eram utilizator de telefonie inca de la primele telefoane oferite, cand nu vroia sa vina nimeni in reteaua lor cu toate ofertele lor de la acea vreme. Eu am acceptat ca au dat telefoanele acelea Huawei U1000 gratuite si nu plateai nimic pentru ele, erau full gratuite si era normal doar era o politica de a atrage noi clienti si eu am inteles gaselnita si forma de promovare dar acum deja e jaf la drumul mare sa ia 2 euro degeaba cand ei nu au antene de telefonie, nu se ridica in comparatie cu firmele dedicate nici la degetul mic de la picior. Ei sunt firma de televiziiune si internet si cred ca ar fi trebuit sa se dezvolte in directia asta iar telefonia sa o lase pentru cei care stiu sa faca asta si asta fac de ani de zile. Firme care nu au facut altceva decat telefonie si care au semnal in toata tara etc. etc. si care nu au facut peste noapte televiziune si internet. Si pot sa arat in acest sens, in favoarea Digi ca Orange care ca si gaselnita de atragere a clientelei a bagat internet in telefonie nu se va ridica niciodata la nivelul RCS&RDS. Orange e de admirat ca a stiut unde sa se opreasca nu face ca Digi dintr-o oferta de promovare si atragere clientela, o afacere! :(

  44. andreit2002us

    May 4, 2016 at 8:56 am

    Pentru abonare DIGI(RCS&RDS) la domiciliu sunati la ####### sau #####.Oferta valabila pe Bucuresti numai prin agentii de teren.

Comenteaza subiectul

Your email address will not be published. Required fields are marked *