Telekom Romania brandul sub care vor activa din 14 Septembrie Romtelecom si Cosmote

Telekom Romania

Din data de 14 Septembrie companiile Romtelecom si Cosmote Romania vor trece sub noua denumire Telekom Romania. Astfel, de luna viitoare ambele companii vor comunica sub acelasi brand – Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (in loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (in locul Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).

În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Asta ne onorează şi, în acelaşi timp, ne dă o mare responsabilitate: să livrăm o experienţă “T” completă, asta însemnând tehnlogie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.

Aceasta unificare va insemna o noua experienta, construita in jurul filozofiei “One stop shop,” care va aduce servicii simplificate, integrate, personalizate si, totodata, un efort considerabil depus de peste 2.000 de angajati care lucreaza la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vanzari, IT, resurse umare sau din domeniul imobiliar.

Mai concret, acest rebranding va aduce un singur Call Center, un singur website si o sngura prezenta pe retelele de socializare pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile. In plus, un numar total de 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime anul acesta, pentru a le aduce in linie cu identitatea si grafica noului brand. Dintre acestea 7 concept store-uri vor oferi clientilor o experienta interactiva, hight-tech, conform standardelor Deutsche Telekom.

Pana la sfarsitul acestui an, angajatii Romtelecom si Cosmote Romania vor beneficia de peste 500 de sesiuni de training (in total 1.855 de ore de training cu rolul de a introduce brandul Telekom Romania, cu valorile si filosofia sa, precum si sa creasca angajamentul intregii echipe de a livra promisunea noului brand).

Astfel, clienții Romtelecom si COSMOTE Romania se vor bucura de o experienta noua, dupa ce trecerea la “T” va fi incheiata. Noua conducere sub brandul Telekom Romania spune ca nu vor exista discontinuitati in serviciile oferite si ca toate ajutarile necesare acestei mari schimbari se vor face din mers fara a necesita actiuni suplimentare din partea clientilor. Dupa finalizarea proiectului, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse/servicii sub brandul “T”.

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *