EvenimenteStiriTelecom

Orange deschide primul smart shop la Cluj-Napoca

Orange-Romania-Smart-Shop-Cluj (1)

Orange deschide primul smart shop la Cluj-Napoca pe data de 20 martie, Romania fiind prima tara in care grupul deschide un astfel de „concept revolutionar.”

Orange Smart Shop este un magazin special conceput pentru a crea si a reflecta mediile in care oamenii utilizeaza tehnologia zi de zi: acasa, la birou, pentru divertisment sau miscare (fitness). Practic este o abordare personalizata si o experienta de cumparare nemaiintalnita pana acum, care incurajeaza dialogul client – angajat intr-un mediu cald si placut.

„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020″, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

O sa va intrebati de ce au ales Romania. Ei bine, grupul Orange explica: „Pe lângă deschiderea către tehnologie și dispozitivele de ultimă generație, serviciile de internet performante, precum și tradiția în inovație pe care țara noastră și-a creat-o, Orange România este una dintre filialele Grupului Orange care au în palmares numeroase lansări în premieră, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice internaţional, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV.”

Orange deschide primul smart shop

Orange Smart Shop este gandit in intregime digital, adica hartia este inlocuita de tehologie, astfel ca clientii operatorulii sa beneficieze de un timp cat mai redus pentru solutionarea cerintelor, de o abordare personalizata a ofertelor si solutii pentru petrecerea timpului intr-un mod cat mai placut pe perioada cat clientul asteapta la rand. De mentionat, ca bonurile de rand sunt trimise prin SMS pe telefonul clientului. Pe perioada cat acesta se afla in interiorul smart shopului, el poate urmari ofertele pe 18 ecrane interioare si pe un videowall, precum si pe telefoanele si tabletele expuse, iar contractele se semneaza numai in format electronic.

Tot in interiorul acestui smart shop, clientii Orange pot testa peste 600 de modele de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable (purtabile) de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth si MyKronoz, cele mai noi casti Samsung, Marshall, Frends, Sony, Parrot, Beats, precum si boxe Logitech, Sony si Samsung.

Orange-Romania-Smart-Shop-Cluj (3)

Un nou itinerariu în magazin

Welcome desk – la intrare, clienții sunt întâmpinați de un reprezentant al magazinului, care le preia datele și îi ajută să primească direct pe telefonul mobil un bon de ordine. Tot aici clienţilor li se face o fotografie după acordul prealabil, pentru a fi uşor cunoscuţi de reprezentanţii de vânzări la această vizită, precum şi la următoarele.

Biroul de operațiuni rapide – pentru persoanele care au nevoie de asistenţă de scurtă durată, pentru operaţiuni simple, de tipul schimbării cartelei SIM.

Petale – clienţii care doresc operațiuni mai complexe sunt invitați să descopere diversele zone ale magazinului cât timp așteaptă să fie preluați de un reprezentant de vânzări. Aici, clienţii :

  • au acces la jocuri pe PlayStation
  • pot urmări clip-uri pe un videowall
  • pot pedala pe o bicicletă staționară
  • pot testa peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung
  • pot testa un portofoliu larg de telefoane şi tablete
  • pot testa serviciul Orange TV
  • pot comanda accesorii prin aplicaţia myAccount, scanând codurile QR de pe etichetele din magazin. Comanda este preluată de un reprezentant de vânzări, iar achiziţia se realizează mai rapid.

Care Center – clienţii își pot verifica pe loc telefoanele sau tabletele defecte, indiferent dacă ele au fost cumpărate sau nu de la Orange. Aici este găzduit al zecelea Care Center din țară, după un concept de service unic pe piață. Orange este primul operator care le oferă clienţilor în magazin un centru dedicat reparării terminalelor.

Specialiştii de la Care Center pot realiza pe loc următoarele operaţiuni:

  • reparaţii mecanice şi înlocuiri ale componentelor terminalului (tastatură, baterie, etc)
  • actualizări de software, verificarea şi configurarea corectă a serviciilor de date
  • transfer de conţinut multimedia şi copierea agendei telefonice
  • diagnoză terminal şi instalare aplicaţii
  • montaj accesorii
  • decodarea terminalului.

Pe durata vizitei, clienții pot folosi gratuit internet prin Wi-Fi, iar cei care activează funcția Bluetooth pot primi direct pe dispozitivele lor informaţii despre oferte, produse şi servicii, prin intermediul tehnologiei Beacon atunci când se apropie de diferitele zone ale magazinului.

Primul smart shop este localizat in Cluj Napoca, la adresa Blvd. 21 Decembrie 1989

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button

Adblock Detected

Dacă îți place site-ul nostru te rugăm să-l adaugi în Whitelist-ul AdBlock. Mulțumim!