Flanco anuleaza comenzile clientilor pe un produs listat eronat la pret redus cu 90%

Flanco anuleaza comenzile clientilor

In cadrul campaniei ‘Back to school‘ ce se desfasoara in acest moment pe perioada 28 august – 3 septembrie 2017, la Flanco, angajatii magazinului (varianta online a magazinului) au listat din greseala smartphone-ul Galaxy A3 (model 2017) in varianta de 16GB si pe auriu, la un pret redus cu 90%, astfel pretul la care aparea afisat pe site-ul magazinului de retail a fost de 149,99 lei, avand o reducere de 1.350 de lei. Pretul intreg al produsului fiind la data afisarii 1.499,99 lei.

Doman Eduard-Daniel, a observat eroarea de pe site-ul celor de la Flanco, astfel ca a plasat o comanda pentru achizitia lui la pretul listat eronat de magazin, dupa care le-a semnalat celor de la Flanco eroarea printr-o postare pe Facebook, in speranta ca acestia o vor corecta. Lucru care s-a si intamplat, insa nu inainte ca mai multi oameni sa plaseze comenzi pentru acest smartphone.

Intre timp, aflam ca toate comenzile plasate astazi pentru achizitia telefonului Galaxy A3 (model 2017) listat la pret redus cu pana la 90% au fost anulate si ca nimeni nu va primi acest produs la pretul la care a fost listat in mod eronat de angajatii sai, magazinul invocand prevederile art.17 din OG 99/2000 (r) privind comercializarea produselor si serviciilor de piata:

“Buna ziua,

In urma comenzii 36800876970 plasata pentru produsul SAMSUNG GALAXY A3 2017 4.7″  la pretul 149.99 RON va informam ca aceasta nu este confirmata si a fost anulata.

Conform prev.art.17 din OG 99/2000 (r) privind comercializarea produselor si serviciilor de piata „Este interzis oricarui comerciant sau ofere sau sa vanda produse in pierdere, prin vanzare la un pret egal sau inferior costului de achizitie” si prev.art.1665 din Codul Civil care stipuleaza ca eroarea si pretul derizoriu constituie cauza nulitatii contractelor de vanzare-cumparare.

De asemenea, va informam ca, in urma plasarii comenzii, ati primit prin email un mesaj automat, care confirma primirea comenzii si care, nu angajeaza o obligatie contractuala, aceasta urmand sa inceapa in momentul confirmarii comenzii.

Conform sectiunii „Termeni si conditii” de la adresa https://www.flanco.ro/termeni-si-conditii:

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite Flanco intentia sa de a achizitiona PRODUSE si SERVICII de pe SITE

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre Flanco, prin care Flanco este de acord sa livreze CLIENTULUI PRODUSE si SERVICII, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.

,” l-au informat angajatii magazinului prin email pe domnul Doman.

In trecut, o eroare similara aparuta in sistemul celor de la eMAG de exemplu, a dus la onorarea de catre magazin a cel putin un produs din fiecare comanda plasata de oameni pe magazinul lor online.

Ati mai intalnit astfel de probleme in retailul romanesc? Asteptam comentariile voastre pe acest subiect.

Update 29 August

In urma problemei semnalate de catre cititorii nostri, am cerut un punct de vedere din partea reprezentantilor Flanco. Iata ce ne-au raspuns:

“In cazuri izolate si fara intentie, ca urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau a unor erori tehnice, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Flanco informeaza in cel mai scurt timp clientul asupra pretului corect, inainte de confirmarea comenzii, lucru care s-a intamplat si in cazul erorii despre care vorbim. In cazul comenzilor confirmate, ele sunt intotdeauna onorate, iar cumparatorul primeste produsul la pretul comandat,” au declarat reprezentantii Flanco pentru Gadget Talk Romania.

12 Comentarii

  1. Andruseac Danut

    August 28, 2017 at 1:01 pm

    Păcat ca nu le onorează , e un preț foarte bun 😀

  2. Andruseac Danut

    August 28, 2017 at 1:02 pm

    Au mai fost produse eronate la eMAG dar fin păcate eu nu am prins nimic

  3. Popa Constantin

    August 28, 2017 at 1:07 pm

    La Emag când s-a întâmplat erori dintr-acestea comenzile au fost onorate. Știu pe cineva care a prins 2 produse la 1 leu și ele costau mult mai mult nu mai știu exact cât!

  4. Cristy Cristian

    August 28, 2017 at 1:11 pm

    Se mai intampla important este k au observat

  5. Cristy Cristian

    August 28, 2017 at 1:12 pm

    A mai fost o data asa si sa bucurat multe persoane de produse la preturi de nimic 😊

  6. Marilena mari mari

    August 28, 2017 at 1:14 pm

    Se mai intampla si asa si multe persoane profita de ele.

  7. Koryna Ln Kov

    August 28, 2017 at 1:14 pm

    Se mai intampla asemenea erori, nu ai cum sa cumperi cu 149,99 lei un Samsung Galaxy A3 2017.
    E clar greseala si cine se astepta ca acele comenzi sa le fie ononarate, sunt naivi.
    Totusi Flanco este Flanco, nu o alta marca care acum aproape doi ani dintr-o eroare au livrat cu 1 leu produse la greu avand pierderi foarte mari.

  8. Leonte Elena

    August 28, 2017 at 1:23 pm

    Ei nu au invatat ca erorile se plătesc? Se pare ca au un contract cu foarte multe clauze in avantajul lor! Am intampinat o problemă asemănătoare pe site-ul de la Emag, dar bineînțeles ca nu au onorat comanda, mi-a oferit un voucher electronic de 50 de lei.

  9. Catalina Paun

    August 28, 2017 at 5:31 pm

    Urat din partea lor, trebuia sa le onoreze.

  10. Alina Petrican

    August 28, 2017 at 7:34 pm

    Nu am fost pusa niciodata intr-o situatie asemanatoare, insa cred ca era de bun simt sa isi onoreze comenzile…pana la urma orice greseala se plateste!

  11. Aileni Marian

    August 28, 2017 at 7:53 pm

    O firmă serioasă ar trebui să își onoreze orice comandă! Indiferent de listarea produsului

  12. Alin

    August 29, 2017 at 4:57 pm

    Nu are cum sa onoreze comenzile, dar tinand cont ca Flanco e condusa de Iulian Stanciu, care este si pe la eMag ar fi putut sa adopte aceeasi strategie ca si cand au avut pret gresit cei de le eMag: un voucher de 50 lei pentru toti cei care au facut comanda.

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *