Studiu: 69,8% dintre romani atinsi de febra Black Friday

Daedalus Millward Brown parte a grupului Daedalus, care are peste 15 ani de activitate in Romania, este in topul companiilor de cercetare de marketing din Romania, fiind cea mai mare companie de profil cu capital integral romanesc.

In perioada 4 – 6 decembrie 2012, compania a investigat  comportamentul de cumparare al romanilor cu ocazia Black Friday si a masurat intreaga piata de retail din Romania. Rezultatele arata preferintele romanilor in Black Friday si clasamentul retailerilor.

Detalii in comunicatul de presa atasat.

Magazine de profil alese de romanii sa-si faca cumparaturile de Black Friday conform Daedalus Millward Brown:

  1. eMAG.ro – 21,1%
  2. Flanco – 18,4%
  3. Altex+Mediagalaxy – 12,3%
  4. Domo – 9,4%
  5. Carrefour – 8,6%
  6. Metro – 2,8%
  7. evomag.ro – 2,2%
  8. PCGarage.ro -1,6%
  9. Kaufland – 1%
  10. Azerty.ro, Clickshop.ro, Cel.ro – 0,6%

As dori sa aud cateva pareri vis-a-vis de Black Friday, sa vedem ce parere are lumea despre “avalansa de reduceri.” Vati cumparat ceva?

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *