Romtelecom lanseaza o noua platforma de comunicare ‘Studiourile Romtelecom prezintă FilmOferta’

magazin Romtelecom exterior Studiourile Romtelecom prezinta Filmoferta

RomTelecom anunta simplificarea brandului si o noua sa identitate vizuala, precum si un nou pachet pentru clientii rezidentiali, comunicat prin intermediul unui nou concept de comunicare:

  • Simplificarea de brand și noua identitate vizuală sunt introduse printr-o campanie nouă de comunicare pentru lansarea ofertei de primăvară -“Studiourile Romtelecom”;
  • Conținut premium, HBO și HBO Comedy, plus două canale exclusive (Shorts TV și Comedy Central Extra) într-un pachet cu 3 servicii.

Astfel Romtelecom ofera noilor sai clienti pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzind canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele dou canale exclusive – Shorts TV si Comedy Central Extra – pe intreaga perioada contractuala de doi ani. Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este  dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna (TVA inclus), pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu TVA.

magazin Romtelecom interior filmoferta

Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiaza gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale  sa fie disponibile, doar in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu TVA, pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila.

[showhide]

Simplificarea brandului şi noua identitate vizuală

În ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformări majore, evoluând de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clienţii Romtelecom utilizează în acest moment cel puţin două servicii ale companiei.

După ce în ultimii ani cele două sub-branduri Clicknet şi Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet și TV, o consecinţă naturală acum este redirecţionarea  tuturor  eforturilor de comunicare către consolidarea brandului-mamă Romtelecom, ca furnizor de pachete.

“În acest sens, Romtelecom a iniţiat anul trecut un proces de simplificare a  brandului şi de schimbare a identităţii vizuale. Drept urmare, după o evoluţie cu succes a celor două sub-branduri Dolce şi Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atenţia şi să ne îndreptăm toate resursele pentru a creşte capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul dolcetv.ro,” explică Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial, Romtelecom.

Pe lângă simplificarea arhitecturii de brand, brandul Romtelecom are acum un aer mai prietenos şi mai dinamic, un ton mai optimist, perfect aliniat cu identitatea vizuală dezvoltată pentru canalele Dolce Sport în vara anului 2012.

“Studiile arată că Romtelecom este perceput la acest moment ca un brand foarte competent, experimentat şi demn de încredere, capabil să ţină pasul cu evoluţia permanentă a clienţilor săi. Prin schimbarea arhitecturii de brand şi a identităţii vizuale ne dorim să reflectăm modul în care clienţii noştri evoluează şi cum, în mod consecvent, noi ne adaptăm nevoilor lor,” declară Ovidiu Ghiman. 

Noua ofertă comercială şi campania de comunicare

Noua identitate vizuală este lansată printr-o nouă platformă de comunicare, sub sloganul “Studiourile Romtelecom prezintă FilmOferta”, pentru a susţine încă o dată promisiunea făcută de către companie de a oferi conţinut de calitate clienţilor săi.

Din punct de vedere comercial, Romtelecom îşi susţine această poziţionare puternic bazată pe conţinut, oferind noilor săi clienţi pachete cu servicii de televiziune, internet şi telefonie, incluzând canalele premium HBO şi HBO Comedy, plus cele două canale exclusive – Shorts TV şi Comedy Central Extra – pe întreaga perioadă contractuală de doi ani. Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este  dedicat celor dependenţi de comedie. Preţurile noilor pachete încep de la 49 lei/lună, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, preţul pachetului va fi de 59 lei/lună cu TVA.

Clienţii existenţi de televiziune ai Romtelecom beneficiază gratuit de canalele HBO şi HBO Comedy până la 31 martie, urmând ca după această dată, aceste canale  să fie disponibile, în cadrul unei oferte promoţionale, la un tarif de 10 lei/lună cu TVA, pentru clienţii care îşi exprimă intenţia de a le păstra în grilă.

[/showhide]

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *