ANCOM: Clientii de comunicatii electronice reclama tot mai des contractele la distanta

contractele la distanta

Utilizatorii de servicii de comunicatie electronica au reclamat tot mai des in 2013 contractele la distanta incheiate cu operatorii.

Intr-un comunicat dat publicitatii in cursul acestei saptamani, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a anuntat ca pe parcursul anului trecut au primit un numar de 1.155 de plangeri din partea utilizatorilor de servicii de comunicatii electronice, iar aproape jumatate din numarul acestora, sesizau aspecte cu privire la derularea contractelor incheiate in scris sau la distanta cu operatorii.

Din toate categoriile de comunicatii electronice (telefonie mobila, telefonie fixa, internet si retransmisie a programelor audiovizuale), cele mai numeroase plangeri primite de ANCOM anul trecut, se refera la serviciile de telefonie mobila, adica 37& din totalul reclamatiilor.

Principala nemultumire a utilizatorilor de comunicatii din Romania a fost relatia contractuala cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice (48% din totalul reclamatiilor primite de ANCOM au reprezentat sesizari privind derularea relatiei contractuale). Aspectele reclamate au vizat derularea, prelungirea, incetarea contractelor sau neincluderea anumitor clauze minime obligatorii in contracte. Utilizatorii au reclamat cel mai des derularea contractelor pentru servicii de retransmisie a programelor audiovizuale (68% din totalul reclamatiilor pe acest segment), urmate de telefonie fixa (66%) si servicii de acces la internet fix (60%).

Mai multe informatii pe acest subiect gasiti in comunicatul de presa atasat.

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *