Intel si Luxottica: Primii ochelari Ray-Ban, Oakley cu tehnologie Intel din 2015?

Intel si Luxottica

La inceputul acestui an (2014), in cadrul Consumer Electronics Show la Las Vegas, Intel Corporation si-a anuntat debutul pe segmentul wearables (gadgeturi purtabile), iar opt luni mai tarziu, anuntau parteneriatul cu producatorul de ceasuri de mana Fossil, companie despre care se zvonea deja, ca ar dori sa lanseze un smartwatch bazat pe platforma Android Wear a celor de la Google.

Astazi Intel anunta un parteneriat, cu compania Luxottica de aceasta data, care detine in portofoliu branduri precum Ray-Ban sau Oakley, dar si o serie de licente oferite unor marci precum Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Michael Kors, Starck Eyes, Tiffany și Versace. Anuntul a fost facut in cadrul “The New York Times International Conference” ce are loc in aceste zile la Miami, in Statele Unite.

“Popularitatea tehnologiei purtabile creează un nou domeniu pentru inovație. Prin colaborarea cu Luxottica Group ne vom uni ecosistemele și vom integra tehnologia Intel în designurile inovatoare ale Luxottica. Ne așteptăm ca această colaborare să aducă mai repede următoarea fază a inovației și să extindă limitele posibilului”, a declarat Brian Krzanich, CEO al Intel.

“Aceasta este o oportunitate incredibilă pentru noi să continuăm să inovăm și să creăm viitorul ochelarilor”, a declarat Massimo Vian, CEO al Luxottica Group. “Împreună cu Intel vom continua să dezvoltăm potențialul tehnologiei purtabile și să extindem limitele dincolo de ceea ce sunt acum ochelarii. Vom crea rame care sunt inteligente, dar în același timp frumoase.  Produse pe care utilizatorii să le poarte cu plăcere”, mai spune el.

Cu toate ca nu au dorit sa dezvaluie prea multe detalii despre acest parteneriat, suntem singuri ca este vorba despre producerea de ochelari de soare si de vedere fashion, dotati cu tehnologie de ultima generatie, in genul Google Glass, probabil cu mai mult stil si eleganta, avand in vedere ca vorbim despre o serie de branduri arhi-cunoscute (mai sus mentionate).

Segmentul gadgeturilor purtabile este din ce in ce mai atractiv atat pentru producatorii de electronice, cat si pentru casele de moda, deoarece tehnologia actuala permite o integrare usoara in hainele si accesoriile, pe care le purtam zi de zi.

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *