Cum aflu cat internet Digi Mobil sau minute mai am?

oferta telefoane digi mobil optim

Cat Internet Digi Mobil sau minute mai am?

In dese randuri am observat, ca lumea cauta pe site-ul nostru metoda prin care pot afla numarul minutelor ramase sau cat internet Digi Mobil (trafic de date) mai au la abonamentul Digi Mobil de la RCS&RDS.

Oferte telefoane

Ei bine, pentru a afla cate minute ati vorbit si cate v-au mai ramas, sau pentru a afla cati MB net Digi Mobil ati consumat sau cat Internet Digi mobil mai aveti, trebuie doar sa trimiteti un mesaj (SMS) gol la numarul 700 si veti primi un reply care include toate aceste informatii. In unele cazuri, s-ar putea sa nu va functioneze, atunci incercati sa adaugati un caracter in mesaj (o litera), ar trebui sa functioneze. De stiut, ca mesajele catre numarul 700 sunt gratuite pentru toate abonamentele Digi care includ mesaje gratuite in reteaua Digi Mobil, inclusiv abonamentele Digi Mobil Complet sau Optim Nelimitat

De asemenea, puteti accesa Serviciul USSD pentru verificarea ofertei actuale (cost control) la numarul *111#.

25 Comentarii

  1. Madalina A.

    18/11/2015 at 15:03

    Sau prin apel la *111#
    Apoi: opțiunea 1 – Contul meu
    și ulterior opțiunea 5 – Cost Control

    • Florin Popovici

      18/11/2015 at 15:47

      Multumim frumos pentru completare, Madalina!! :)

    • Robert

      04/05/2017 at 11:50

      Multumesc Florin Popovici si Madalina A, informatii foarte utile!

  2. Nicoleta

    10/02/2016 at 23:21

    De 3 zile nu imi mai arată cate minute am consumat.De ce?Am abonament digi mobil optim nelimitat și mă interesează cele 3000 min int.Mulțumesc.

  3. Stefan

    17/02/2016 at 19:14

    Stie cineva la cat timp (de la ce data) se reseteaza de la zero minutele

  4. v

    22/02/2016 at 14:59

    Dar la a abonament de 2 euro
    cu 200 min incluse Cum aflu câte min am sms-uri

  5. Bratiloveanu Marius

    11/07/2016 at 09:27

    Sau se mai poate o soluție mai ușoară ca sa nu mai apeși 1 apoi 5 se face în felul următor:

    *111*1*5#

    Și te duce direct în cost control.

  6. Daniela

    09/08/2016 at 19:13

    Buna,asi avea o intrebare…am un abonament de 2 euro de luna trecuta si nu mi’a venit factura sa platesc oare de ce?

    • Florin Popovici

      09/08/2016 at 21:00

      Probabil ati optat pentru factura electronica prin sms sau contul digi client, care poate fi accesat direct de la ei de pe site.

  7. Daniel Bărbuță

    28/10/2016 at 09:09

    Unde pot să mă interesez ce abonament am ? Pentru că la început mi-a spus că am minute nelimitat în orice rețea și mi-a venit factură de 133,90 .Nu e corect – asta e hoție curată , de ce nu informații clienții ?

    • Sebastian

      23/11/2016 at 21:47

      Si mie dar Dc din cauza de la net imi vine sa plătesc io vreau sa aflu cât mai am nu cât am consumat

    • Andreea

      04/02/2017 at 05:41

      Si eu am pățit așa .. dar.. am făcut abonamentul pe 9 noiembrie si facturile au venit la sfârșitul lui decembrie,deci au fost aproape 2 luni..si am plătit 30 lei ,pt ca am abonament de 15 lei pe lună.. poate nu aveți mesaje gratuite si trimiteți cu cost..eu nu am mesaje,am doar nelimitat în orice rețea,net nelimitat,do 300 Min internationale..mesajele le tr pe bani

  8. Andreea

    04/02/2017 at 05:38

    Va rog să faceți ceva cu semnalul…sta cam prost.. si da,vreau să aflu si eu cate minute mai am.. la 700 am tr sms si mi-a apărut doar cât cost am.. dar eu vreau să știu și minutele international e,cate mai am ..

  9. loredana

    08/02/2017 at 15:42

    Foarte prost semnalul..incep sa regret ca mi.am facut abonament la voi

  10. TUDOR

    11/03/2017 at 23:28

    Abonare RDS(Digi) la domiciliu pentru Bucuresti si Ilfov la telefoanele 0724266518 sau 0772001052.Oferta valabila numai prin agentii de teren.

  11. Tuky

    26/04/2017 at 14:35

    Cum vad cat mai am nu cat am vorbit?

  12. Silvia

    03/08/2017 at 12:51

    Îți apare cât ai folosit nu cât mai ai….degeaba îmi arata mie ca am folosit 10 GB de net dacă eu aveam 3GB

  13. Papalau iulian

    11/02/2018 at 20:38

    Eu regret ca am facut abonament
    Aveti la Bals Olt personal de tot rasu se poarta de parca ai fi ultimul om
    Rusineam vrut sa anulez abonamentu si miau cerut 300 ron

  14. benitto404

    10/07/2018 at 14:31

    *110*1*1#
    Apoi vine sms cu creditul disponibil

  15. Florea Ion Emil

    16/08/2018 at 10:50

    Sat plecat an anglia de pe data de 27 iul am romingu si datele mobile active dau ms la 700 ami arata 0 euro formez info cost 0 euro art ce sa fc

  16. Untaru George

    19/01/2019 at 10:27

    Nu pot accesa cost control. De ce?

  17. Neagu

    21/02/2019 at 18:34

    Am si eu problema la un abonament DIGI..Nu se scad minutele naționale în schimb daca vorbesc imi baga cost !!! Bine ca am observat la timp !!

  18. Simona Waxmann

    19/06/2019 at 15:55

    Am incercat si cu 700 dar si cu *111*1*5# si imi arata doar minutele, pe mine ma intereseaza Internetul. De 2 zile nu imi mai functioneaza (nu cred ca am terminat cei 5GB)

  19. nicu v.m...

    23/08/2019 at 18:33

    nu inteleg de ce nu mai primesc factura, am primit inclusiv pe luna iulie pe telefon doar, persoana care aduce facturile in comuna refuza sa o mai aduca pe motivul ca nu platesc la el, rog un raspuns, nu mai am Email, este blocat…….

  20. Cristescu

    15/09/2019 at 12:08

    Renuntati la digi…mi-au schimbat nr de tel cat eram in Germania…

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *