Samsung a inceput programul de inlocuire a Galaxy Note 7 in Romania

Samsung a inceput programul de inlocuire a Galaxy Note 7

Samsung a inceput programul de inlocuire a Galaxy Note 7 in Romania. Au sosit unitatile fara risc de explozie!

Vesti bune! A inceput programul de inlocuire Galaxy Note 7 in Romania. Astfel, utilizatorii de Note 7 isi pot inlocui phablet-ul cu unul care inlatura problema bateriei, nemaifiind risc de explozie in timpul incarcarii.

„Siguranța utilizatorilor este prioritate pentru noi, de aceea le cerem tuturor utilizatorilor de Note7 să își înlocuiască cât mai repede dispozitivul. Ne cerem scuze utilizatorilor Note7 pentru faptul că nu ne-am ridicat la standardele de excelență cu care i-am obișnuit până acum și le mulțumim cu sinceritate pentru răbdare și înțelegere. Suntem încrezători că, prin înlocuirea actualului dispozitiv cu un nou Note7, utilizatorii vor beneficia de experiența smartphone-ului la cea mai bună calitate,” a declarat Cristian Cojocaru, Head of Telecom Division, Samsung Electronics România.

Conform comunicatului oficial trimis astazi pe adresa redactie noastre, de catre Samsung Romania, ni se ofera cateva informatii cu privire la acest subiect foarte discutat in ultima vreme. Astfel, conform comunicatului de presa, acestia declara ca s-a descoperit “o problema izolata la baterie” (daca ar fi fost o problema izolata de ce a insistat Samsung sa retraga toate unitatile noului Note deja comercializate), specificand si faptul ca a fost raportat “un numar extrem de mic de incidente”. Insa ne punem intrebarea: Cat de izolata a fost problema? Vorbim de cel putin 70 de explozii inregistrate numai pe teritoriu SUA, iar ele au avut loc intr-un timp foarte scurt pe mai multe continente. Vorbim despre un caz fara precedent. Si mai grav, vorbim despre un caz care a pus in pericol siguranta utilizatorilor, iar asta, credem noi, afecteaza increderea in acest brand celebru.

Evident, Samsung ofera comunicate de presa in care este pastrat un limbaj formal, cu accent pe utilizator, pe excelenta, pe calitate, dar compania nu raspunde si la intrebarea: Cum a fost posibil sa produci un phablet, sa-l oferi spre comercializare si abia apoi sa se constate ca exista o problem majora? Testele de calitate au fost facute? Daca da, atunci de ce a lipsit calitatea la terminalele Note 7? Raspunsul nostru? Neglijenta. Desigur, Samsung se va apara spunand ca Note 7 a fost supus unor teste amanuntite realizate de expertii sai in cele mai propice conditii, dar noi credem ca publicul si-a dat seama ca ceva a fost in neregula in productia Galaxy Note 7, iar compania sud-coreeana incearca din rasputeri sa controleze agitatia lansata de toate site-urile de presa din lume, hranind intrebarile a milioane de oameni cu raspunsuri seci. Si ar trebui sa ne obisnuim cu asta. E un aspect tipic utilizat pentru a linisti o gramada de oameni.

Cu totii speram ca Samsung sa nu o mai dea in bara cu urmatoarele terminale. Recomandarea noastra este sa urmati procesul de inlocuire pentru Galaxy Note 7, pentru a fi siguri ca nu veti contribui fara voia voastra la un nou caz nefericit. De asemenea, in comunicatul de presa, pe langa cuvintele fara sens, se mentioneaza o actualizare software ce va fi disponibila incepand de astazi, 21 Septembrie. Astfel, gratie acestei actualizari software, bateria phablet-ului va avea o limita de incarcare de pana la 60%, cu mentiunea ca “Samsung intentioneaza sa reduca numarul incidentelor”.  Iar cei care au optat sau vor opta pentru inlocuirea phablet-ului defect cu unul nou, va exista o actualizare software care va afisa o informatie clara privind siguranta terminalului, si anume o iconita cu o baterie verde.

In concluzie, problema bateriei Galaxy Note 7 e aparent rezolvata, insa ramane de vazut daca increderea oamenilor in acest brand va ramane aceeasi.

Sfatuim pe toti cei care detin un Note 7 cu risc de explozie, sa il returneze imediat magazinului de unde l-au achizitionat, pentru a fi inlocuit.

[showhide]

București, 21 septembrie 2016 – Samsung Electronics România a început programul de înlocuire Galaxy Note7, astfel utilizatorii urmează să primească un nou dispozitiv pe care să îl folosească, în schimbul actualului lor Note7.

Programul de înlocuire Galaxy Note7 vine ca urmare a deciziei companiei de a opri vânzările și livrările de Note7, după ce, în urma unei investigații, s-a descoperit o problemă izolată la bateria smartphone-ului.

De la începutul investigației, Samsung și-a concentrat eforturile pentru a asigura cea mai bună calitate a produselor și a producției acestora. După o serie de testări minuțioase, compania este sigură că problema bateriei a fost complet rezolvată și că noile Note7 disponibile începând cu această săptămână pot fi folosite în deplină siguranță.

Deși a fost raportat un număr extrem de mic de incidente, siguranța utilizatorilor este prioritară pentru Samsung. Din acest motiv, Samsung introduce și o serie de măsuri de securitate, menite să asigure utilizatorii și să îi încurajeze pe aceștia să își înlocuiască dispozitivul cât mai repede:

  • Actualizarea softului, pentru utilizatorii care au primit dispozitivele Galaxy Note7 furnizate în timpul procesului de pre-comandă: Samsung lansează un update de software al bateriei pentru toate dispozitivele Note7 precomandate în Europa, care va limita încărcarea bateriei la 60%. Noul software va fi disponibil începând cu 21 septembrie. Prin limitarea încărcării bateriei, Samsung intenționează să reducă riscul incidentelor și simultan să încurajeze utilizatorii să profite de programul de înlocuire.
  • Actualizarea softului în cazul dispozitivelor noi (cele înlocuite, care nu sunt afectate de problema bateriei): Utilizatorii care își vor înlocui dispozitivul Note7 cu unul nou pot fi încrezători că noul smartphone nu este afectat de problema bateriei, datorită unei actualizări a interfeței icon-ului bateriei. Astfel, orice Note7 care afișează o baterie verde în bara de notificări, în ecranul Power Off sau pe displaul Always On, poate fi încărcat fără griji. Această actulizare UX va fi disponibilă începând cu această săptămână, data lansării variind în funcție de piață.

„Siguranța utilizatorilor este prioritate pentru noi, de aceea le cerem tuturor utilizatorilor de Note7 să își înlocuiască cât mai repede dispozitivul. Ne cerem scuze utilizatorilor Note7 pentru faptul că nu ne-am ridicat la standardele de excelență cu care i-am obișnuit până acum și le mulțumim cu sinceritate pentru răbdare și înțelegere. Suntem încrezători că, prin înlocuirea actualului dispozitiv cu un nou Note7, utilizatorii vor beneficia de experiența smartphone-ului la cea mai bună calitate,” a declarat Cristian Cojocaru, Head of Telecom Division, Samsung Electronics România.

Pentru mai multe informații despre programul de înlocuire Galaxy Note7, vă rugăm vizitați http://www.samsung.com/ro/note7exchange/

[/showhide]

1 Comment

    Comenteaza

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *