Evolio lanseaza serviciul de garantie VIP (3 ani garantie si service in maxim 48 ore)

Nu de putine ori ne-am confruntat cu probleme cand vine vorba de garantie (acoperirea cheltuielilor) si service-ul (perioade lungi de asteptare) gadgeturilor noastre, indiferent de brand. Ne-ar placea ca, atunci cand dam bani pe un gadget (uneori cheltuim mici averi pe ele), sa ni se ofere full service si atentie pentru banul cheltuit, nu-i asa?

Evolio lanseaza serviciul de garantie VIP

Evolio s-a gandit la un astfel de scenariu, astfel ca, incepand de saptamana aceasta, compania lanseaza in Romania serviciul de Garantie VIP care va oferi extinderea  perioadei standard legale de garantie cu inca un an. Astfel clientii Evolio pot beneficia de o garantie de 3 ani la achizitionarea oricarui produs din categoriile: smartphone, tablete, GPS-uri, ceasuri si bratari inteligente, camere video de actiune, drone si smart scooter.

Prin serviciul de Garantie VIP clientii Evolio beneficiaza si de Express Service. Acest serviciu ofera prioritate in solutionarea interventiilor de service, reparatiile efectuandu-se in aceasi zi. In cazul clientilor care folosesc serviciul de curierat, produsele primite in service-ul propriu Evolio, vor fi evaluate, reparate si expediate inapoi clientilor in maxim 48 de ore.

„Dorim să îmbunătățim constantexperiența de utilizare a clienților noștri și să-i răsplătim pe cei care acordă încredere produselor noastre. Din acest motiv calitatea serviciilor post-vânzare și promptitudinea soluționării solicitărilor venite din partea clienților nostri, se număra printre principalele noastre  obiective startegice. Serviciul de Garanție VIP a fost conceput tocmai din respectul față de clienții nostri, cărora le putem oferi astfel o garanție extinsă de trei ani și repararea produselor în maxim 48 de ore.”, a declarat Annamaria Georgescu, Marketing Manager Evolio pentru Gadget Talk Romania

Pe toata durata de acoperire a serviciului de Garantie VIP transportul produselor tur-retur catre service este asigurat in mod gratuit.

Mai multe detalii despre noul serviciu Evolio sunt disponibile pe site-ul proucatorului.

6 Comentarii

  1. liviu pop

    February 28, 2017 at 12:15 pm

    bravo Evolio !!! aveti o iniatiativa foarte buna !!!!

  2. Coryna Ln Kov

    February 28, 2017 at 12:32 pm

    asta da veste mare, dar problemele apar mai mult la tablete decât telefon pt că le pica softul, am pățit de multe ori. Cu telefoanele nu am avut niciodată probleme

  3. Andruseac Dănuț

    February 28, 2017 at 1:00 pm

    O veste buna! Garanție de 3 ani este de mare ajutor! Sper să nu se ajungă să îl trimit pe al meu la garanție!

  4. Florin Lungu

    February 28, 2017 at 2:05 pm

    suna bine in teorie… practica ne omoara :) Desigur, e foarte bine ca se gandesc la aceste aspecte si sper sa si poata asigura asa ceva la standardele promise. Eu personal nu sunt genul care pune foarte mult accent pe garantie (exceptie facand cazurile cand vorbim de sume foarte mari), insa mai ales in Romania am observat ca exista aproape o obsesie in acesta privinta. Sunt convins ca un asemenea serviciu practicat de Evolio nu poate decat sa aduca plusuri atat pentru ei cat si pentru clienti

  5. Catalina Paun

    February 28, 2017 at 11:57 pm

    foarte frumos din partea lor! dar garantia vip se aplica si pentru produsele cumparate acum 1-2 ani?https://www.facebook.com/catalina.paun.980/posts/480675032278872

  6. Andruseac Danut

    March 20, 2017 at 9:36 pm

    Garanție bună, și acum pe site oferă acestă garanție gratis la achiziționarea unui produs. Iar când ai nevoie de garanție și îl trimiți să îl repare te trezești cu garanția tăiat din diferite motive: șocuri mecanice,intervenție soft.

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *