Telekom Romania renunta la brandul Germanos in favoarea unificarii tuturor operatiunilor mobile

Telekom Romania renunta la brandul Germanos

După redenumirea recentă a posturilor de televiziune Dolce Sport în Telekom Sport, iată că, în interiorul Telekom Romania, are loc o noua restructurare de brand, și anume: toate operaţiunile mobile ale operatorului vor fuziona într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucuresti SRL şi Telemobil SA, ca societăţi absorbite, sub Telekom Romania Mobile Communications SA. Fuziunea operaţiunilor mobile din cadrul grupului Telekom Romania s-a realizat la 1 decembrie 2017. Telekom Romania Mobile Communications SA îşi va păstra obiectul principal de activitate.

“Fuziunea operaţiunilor noastre mobile este un pas important în cadrul programului de transformare iniţiat în acest an, în linie cu strategia noastră de a ne consolida poziţia pe piaţa locală de telecomunicaţii. Fuziunea va conduce la o structură organizaţională mai agilă şi mai eficientă, precum şi la o utilizare mai eficientă a resurselor, care să sprijine execuţia noii noastre strategii comerciale şi consolidarea brandului Telekom pe piaţă. Totodată, prin această fuziune ne propunem să oferim clienţilor noştri o experienţă unică a brandului Telekom – simplu, personal şi digital, prin toate punctele de contact şi de prezenţă”, a spus Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

Fuziunea nu implică întreruperi sau schimbări semnificative în ceea ce priveşte serviciile oferite clienţilor.

Ca efect al fuziunii, angajaţii societăţilor absorbite au fost transferaţi, începând cu 1 decembrie 2017, către Telekom Romania Mobile Communications SA, în aceleaşi condiţii contractuale prevăzute în contractele individuale de muncă şi cu păstrarea aceloraşi drepturi şi beneficii.

10 Comentarii

  1. Andruseac Dănuț

    04/12/2017 at 12:34

    O decizie bună! Telekom trebuie sa recupereze, mulți au decis să rezilieze contractele, deci va fi un pas bun! În legătură cu Telekom sunt prețuri cât de cât ok la oferte cu benefici bune! Bravo lor! 👍👍✅

  2. Koryna Ln Kov

    04/12/2017 at 13:00

    Sa faca ce schimbari vor ei, doar ofertele la abonamente sa fie la superlativ.

  3. Sofia S Ciuscov

    04/12/2017 at 13:05

    Totul este sa ofere si alternative pt abonatii fidelii, nu doar pt noii abonati sau cartele sim.
    Ce schimbari fac ei in interior, e problema lor.

  4. Ciupala Marilena marilena mari mari

    04/12/2017 at 13:06

    Au luat o decizie buna au mult de recuperat

  5. Daniel Ionut

    04/12/2017 at 13:59

    Vor sa ofere clientilor “o experienta unica a brandului Telekom”..adevarul e ca dupa ce te legi la cap cu ei la un abonament de 2 ani, o sa ai parte in aceasta perioada de asa o experienta incat nu iti mai trebuie sa mai auzi de Telekom vreodata 😁 mai bine s-ar concentra mai mult pe relatia cu clientii, ar mai reduce din numeroasele “greseli” pe care le fac la facturare, etc.Personal, sunt tare dezamagit de tot ce inseamna aceasta companie de telefonie.

  6. Aileni Marian

    04/12/2017 at 19:30

    O decizie foarte buna! Presimt o schimbare major in interiorul Telekom pentru a supravetui pietei mobile !

  7. Alina Petrican

    04/12/2017 at 22:33

    Incearca si ei sa isi mai spele pacatele..din pacate multi utilizatori s-au indreptat spre alte retele.

  8. Badea Gabriela

    04/12/2017 at 23:49

    O decizie buna, iar cel mai probabil isi vor recupera marea parte a clienților.

  9. Drila Abigaiela

    05/12/2017 at 14:45

    bine fac

  10. Andutu Alex

    10/12/2017 at 15:48

    O decizie buna dar eu nu ma mai intorc la ei😊

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *