Telekom Romania renunta la brandul Germanos in favoarea unificarii tuturor operatiunilor mobile

Telekom Romania renunta la brandul Germanos

După redenumirea recentă a posturilor de televiziune Dolce Sport în Telekom Sport, iată că, în interiorul Telekom Romania, are loc o noua restructurare de brand, și anume: toate operaţiunile mobile ale operatorului vor fuziona într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucuresti SRL şi Telemobil SA, ca societăţi absorbite, sub Telekom Romania Mobile Communications SA. Fuziunea operaţiunilor mobile din cadrul grupului Telekom Romania s-a realizat la 1 decembrie 2017. Telekom Romania Mobile Communications SA îşi va păstra obiectul principal de activitate.

“Fuziunea operaţiunilor noastre mobile este un pas important în cadrul programului de transformare iniţiat în acest an, în linie cu strategia noastră de a ne consolida poziţia pe piaţa locală de telecomunicaţii. Fuziunea va conduce la o structură organizaţională mai agilă şi mai eficientă, precum şi la o utilizare mai eficientă a resurselor, care să sprijine execuţia noii noastre strategii comerciale şi consolidarea brandului Telekom pe piaţă. Totodată, prin această fuziune ne propunem să oferim clienţilor noştri o experienţă unică a brandului Telekom – simplu, personal şi digital, prin toate punctele de contact şi de prezenţă”, a spus Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

Fuziunea nu implică întreruperi sau schimbări semnificative în ceea ce priveşte serviciile oferite clienţilor.

Ca efect al fuziunii, angajaţii societăţilor absorbite au fost transferaţi, începând cu 1 decembrie 2017, către Telekom Romania Mobile Communications SA, în aceleaşi condiţii contractuale prevăzute în contractele individuale de muncă şi cu păstrarea aceloraşi drepturi şi beneficii.

10 Comentarii

    Comenteaza

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *