Primul magazin inteligent din Romania menit sa reduca costurile si timpul petrecut la cozi

Primul magazin inteligent

Mega Image in parteneriat cu operatorul telefcom Vodafone Romania, au deschis primul concept store smart (magazin inteligent) in Romania, care ofera solutii Internet of Things (IoT) pentru imbunatatirea experientei clientilor, reducerea costurilor si poate cel mai important aspect reducerea timpului de asteptare la casa (evitarea cozilor).

Primul magazin inteligent din Romania lansat de Mega Image cu sprijinul Vodafone, este situat in Bulevardul Barbu Vacarescu, nr. 201. Magazinul dispune de noua solutii Internet of Things, complet functionale, destinate industriei de comert, acestea ajutand Mega Image sa identifice nevoile clientilor si sa inteleaga comportamentul acestora pentru a creste eficienta, satisfactia cumparatorilor si pentru a oferi o experienta de cumparaturi imbunatatita.

Lansarea primului magazin inteligent marcheaza un punct important pe piata locala de solutii IoT. Vodafone a fost intotdeauna nu doar un furnizor, ci un partener pentru clienti ajutandu-i sa aiba succes intr-o lume digitala, punand tehnologia si inovatia in beneficiul lor. Lansarea recenta a primei retele NarrowBand-IoT cu acoperire nationala din Romania este o reconfirmare a misiunii noastre de a transforma viitorul afacerilor cu ajutorul tehnologiei”, a declarat Natalia Chiritescu, Vodafone Global Enterprise Director, Vodafone Romania.

Primul magazin-concept echipat cu solutii dedicate este un deschizator de drumuri in transformarea proceselor de comert actuale. Specialistii IoT ai Vodafone Romania, impreuna cu Mega Image, au implementat solutii digitale inteligente care ofera clientilor experiente complete si personalizate pe baza nevoilor acestora. Magazinul are implementate solutii ce ofera statistici despre clientii, monitorizarea stocurilor, afisare media digitala pentru publicitate personalizata, promovarea produselor adaptata pe segmente de cumparatori, zone de interes ale vizitatorilor, managementul cozii de asteptare, Wi-Fi in magazin, sistem de feedback si de asistenta pentru clienti. De exemplu, solutia care identifica zonele de interes ale cumparatorilor monitorizeaza, prin intermediul senzorilor inteligenti, cele mai frecventate rute din magazin. Cu ajutorul datelor disponibile, Mega Image poate intelege mai bine nevoile cumparatorilor si le poate oferi beneficii imediate, precum facilitarea accesului la produsele de interes si reducerea timpului de asteptare.

Cumparaturile traditionale sunt reinventate si se digitalizeaza. Clientii nostri sunt mai rigurosi si cauta experiente si solutii adaptate stilului lor de viata. Acestia isi doresc magazine intuitive, care le usureaza si imbunatatesc procesul de cumparaturi. De aceea, solutiile digitale ne ajuta sa intelegem mai bine clientii si sa le crestem gradul de satisfactie pentru a identifica mai rapid nevoile operationale diferite, pentru a aloca mai bine personalul nostru si pentru a spori productivitatea magazinelor”, a declarat Adrian Nicolaescu, Marketing VP, Mega Image.

Intregul ecosistem de senzori inteligenti, servere, camere video si echipamente IT proceseaza volume mari de date colectate in timp real si au ajutat Mega Image sa inregistreze o crestere a satisfactiei clientilor si sa optimizeze timpul de asteptare la casele de marcat.

3 Comentarii

    Comenteaza

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *