Luni, o lume intreaga a vazut imaginile care aratau catedrala Notre Dame din Paris, in flacari.
Desi nu a ars in intregime pagubele materiale sunt inestimabile datorita istoriei acestui monument istoric nu numai pentru francezi, dar pentru intreaga lume.
Imediat dupa dezastru mai multe branduri franțuzesti cunoscute la nivel mondial: L’Oreal, Luis Vuitton, Gucci, YSL au anuntat ca doneaza bani pentru reconstructia ei.
Din afara Frantei, unul din primele branduri care si-a anuntat intentia de a contribui la reconstruirea Notre Dame-ului, este Apple.
We are heartbroken for the French people and those around the world for whom Notre Dame is a symbol of hope. Relieved that everyone is safe. Apple will be donating to the rebuilding efforts to help restore Notre Dame’s precious heritage for future generations.🇫🇷
— Tim Cook (@tim_cook) April 16, 2019
Compania a anuntat pe Twitter, prin vocea sefului sau, Tim Cook, ca doreste sa ajute la refacerea monumentului istoric francez.
Pana in prezent s-ar fi strans deja peste 600 de milioane de euro din donatii.
Apple nu se sfieste sa sprijine sau sa doneze ori de cate ori are ocazia. Ba chiar comercializeaza o linie de produse RED, dedicate strangerii de fonduri pentru donatii.