Cat Internet Digi Mobil sau minute mai am?
In dese randuri am observat, ca lumea cauta pe site-ul nostru metoda prin care pot afla numarul minutelor ramase sau cat internet Digi Mobil (trafic de date) mai au la abonamentul Digi Mobil de la RCS&RDS.
Ei bine, pentru a afla cate minute ati vorbit si cate v-au mai ramas, sau pentru a afla cati MB net Digi Mobil ati consumat sau cat Internet Digi mobil mai aveti, trebuie doar sa trimiteti un mesaj (SMS) gol la numarul 700 si veti primi un reply care include toate aceste informatii. In unele cazuri, s-ar putea sa nu va functioneze, atunci incercati sa adaugati un caracter in mesaj (o litera), ar trebui sa functioneze. De stiut, ca mesajele catre numarul 700 sunt gratuite pentru toate abonamentele Digi care includ mesaje gratuite in reteaua Digi Mobil, inclusiv abonamentele Digi Mobil Complet sau Optim Nelimitat
De asemenea, puteti accesa Serviciul USSD pentru verificarea ofertei actuale (cost control) la numarul *111#.


Si mie dar Dc din cauza de la net imi vine sa plătesc io vreau sa aflu cât mai am nu cât am consumat
Unde pot să mă interesez ce abonament am ? Pentru că la început mi-a spus că am minute nelimitat în orice rețea și mi-a venit factură de 133,90 .Nu e corect – asta e hoție curată , de ce nu informații clienții ?
Probabil ati optat pentru factura electronica prin sms sau contul digi client, care poate fi accesat direct de la ei de pe site.
Buna,asi avea o intrebare…am un abonament de 2 euro de luna trecuta si nu mi’a venit factura sa platesc oare de ce?
Sau se mai poate o soluție mai ușoară ca sa nu mai apeși 1 apoi 5 se face în felul următor:
*111*1*5#
Și te duce direct în cost control.
Dar la a abonament de 2 euro
cu 200 min incluse Cum aflu câte min am sms-uri
Stie cineva la cat timp (de la ce data) se reseteaza de la zero minutele
De 3 zile nu imi mai arată cate minute am consumat.De ce?Am abonament digi mobil optim nelimitat și mă interesează cele 3000 min int.Mulțumesc.
Multumim frumos pentru completare, Madalina!! :)
Sau prin apel la *111#
Apoi: opțiunea 1 – Contul meu
și ulterior opțiunea 5 – Cost Control