Huawei lanseaza campania online de sarbatori denumita “Deschide Posibilitatile”. Campania ofera posibilitatea participantilor la concurs sa castige o serie de premii, cele mai importante fiind doua masini Mercedes-Benz Sport Coupe. Competitia “Deschide Posibilitatile” demonstreaza obiectivul Huawei de a deveni primul brand de telefonie mobila la nivel global prin calitatea, inovatia si design-ul produselor oferite consumatorilor din intreaga lume.
“Desi a treia pozitie pe piata de smartphone-uri obtinuta in trimestrul precedent ne arata o crestere a cererii pentru produsele de top ca Huawei Ascend P6, eforturile noastre continua pentru a consolida brandul Huawei in randul consumatorilor din intreaga lume”, a declarat Colin Giles, Vicepresedinte Executiv, Huawei Consumer Business Group. “Campania “Deschide posibilitatile” demonstreaza ca ne dorim sa creem experiente extraordinare pentru consumatori, dar mai mult decat atat, ofera posibilitatea mai multor utilizatori sa se bucure de tehnologie” a completat acesta.
“Deschide Posibilitatile” aduce in prim plan telefonul Huawei Ascend P6 si ii propune sa implice o audienta cat mai mare pentru a spori notorietatea brandului. In Romania, promota va beneficia de o campanie online de promovare, cu focus pe zona de social media, precum si de activitati de BTL pe segmentul retail, in magazinele partenere.