O piatra livrata unui timisorean, in locul unui telefon HTC One M8
In data de 10 februarie, 2015, timisoreanul Ionut Mihoc a comandat online de la magazinul eMAG un telefon HTC One M8 la pretul de 1.200 lei (reducere de 20%), insa telefonul nu a mai ajuns in posesia tanarului.
Conform investigatiilor interne efectuate atat de eMAG, cat si de firma de curierat si relatate de publicatia online Redesteptarea, reiese faptul ca, unul din angajatii Urgent Cargus din Timisoara, ar fi desfacut coletul pentru a sustrage telefonul si a-l inlocui cu o piatra, dupa care ar fi lipit cutia la loc cu super glue.
„Dorim să vă transmitem că ne asumăm situația creată și ne cerem scuze față de client. În acest moment derulăm o investigație internă și vom lua toate măsurile administrative și legale care se impun, astfel încât asemenea situații să nu se mai repete în viitor”, au comunicat reprezentanții Cargus.
Chiar daca magazinul eMAG nu se face in niciun fel vinovat de aceasta situatie neplacuta creata de angajatii firmei de curierat, compania si-a cerut scuze, anuntand ca produsul a fost inlocuit.
„În urma reclamației primite de la clientul nostru, am înlocuit produsul și am efectuat verificări interne ale proceselor de expediere, care au confirmat faptul că la momentul plecării din depozitul nostru, coletul conținea produsul și fusese ambalat în condiții corespunzătoare. Le recomandăm tututor clienților să folosească serviciul de „Deschiderea coletului la livrare” pentru că ne dorim ca toți să beneficieze de cea mai bună experiență de cumpărături online”, a declarat Andreea Nuca, Customer Care Manager eMAG.