Amazon unul dintre cei mai mari retaileri online, a lansat astazi un al doilea API dupa API-ul In-App Purchasing, care permite afisarea de reclame (advertoriale) pe dispozitivele mobile. Noul API le permite dezvoltatorilor de aplicatii sa integreze advertoriale in aplicatiile lor.
Amazon Mobile Ads API este deocamdata in versiune beta si ofera urmatoarele:
- Oportunitatea de monetizare la un eCPM competitiv
- Advertoriale de inalta calitate de la Amazon si brand-uri precum Duracell, Powermat sau Nature’s Bounty
- Integrare rapida si posibilitatea de a supraveghea veniturile prin portalul Mobile App Distribution
- Distribuire la scara prin Amazon si alte platforme Android
API-ul Amazon Mobile Ads serveste deocamdata advertoriale doar catre utilizatorii din Statele Unite si este compatibil cu aplicatiile pentru tabletele Kindle Fire, Kindle Fire HD si telefoanele sau tabletele cu Android.
httpvh://youtu.be/dgGxT-TF_SI
Pe perioada cat API-ul a fost testat in versiune beta privat (un numar limitat de dezvotlatori), developerii au raportat cresteri ale veniturilord din aceste advertoriale. Aplicatiile dezvoltate cu ajutorul Amazon Mobile Ads API, pot fi vandute (distribuite) pe orice platforma Android, atata timp cat aceste aplicatii sunt disponibile si pe Amazon App store.
API-ul in versiune beta Amazon Mobile Ads poate fi descarcat de aici.