Seful Huawei anunta strategia brandurilor Huawei si Honor pentru 2019, si pe urmatorii 5 ani
Intr-o declaratie de presa facuta saptamana aceasta, directorul executiv al companiei Huawei Consumer BG, Richard Yu, a anuntat noile obiective strategice pentru brandurile detinute de compania chineza.
Richard Yu considera ca „Huawei Consumer BG a intrat intr-o noua etapa,” si ca „anul acesta, Huawei si Honor vor deveni probabil cel mai mare producator de smartphone-uri din lume.”
Astfel, Huawei planuieste sa devina cel mai mare producator de smartphone-uri din lume, iar pentru brandul sau secundar Honor are in plan sa-l transforme in al doilea cel mai mare producator de telefoane mobile din China, si al patrulea din lume (probabil in ordinea Huawei, Apple, Samsung, Honor, in viziunea lui Yu).
De asemenea, acesta a mai adaugat ca: „Huawei va sprijini brandul Honor in dezvoltarea de gadgeturi de ultima generatie si va continua sa investeasca in inovatia tehnologica, distributia canalelor si strategiile de retail, mentinand in acelasi timp o strategie ferma de brand dual intre Honor si Huawei.”
„Ambele branduri isi vor mentine gandirea vizionara actuala si vor contribui la crearea unei lumi inteligente, pe deplin conectate,” a mai spus Richard Yu.
Noile obiective strategice sunt impus dupa ce in 2018 compania chineza si-a indeplinit toate cele 7 obiective avute:
Aceste noi obiective vin după ce compania a îndeplinit toate cele șapte obiective strategice stabilite de Richard Yu în 2012, printre care:
- Transformarea de la un operator ODM fara brand la un brand OEM independent
- Upgrade-ul de la terminale inteligente low-end la mid si high-end
- Oprirea vanzarii de telefoane ultra-low-end cu volum mare de vanzari, dar cu un profit redus
- Integrarea procesorului quad-core HiSilicon si cipului Balong
- Dezvoltarea unei afaceri in sectorul comertului electronic
- Proiectarea unei experiente de utilizator Emotion UI
- Transformarea intr-un jucator de top in industria globala de hardware
se arata in comunicatul de presa trimis pe adresa redactie noastre in cursul zilei de astazi.
Serviciile Huawei destinate consumatorilor aduc venituri in crestere de 48,4%, depasind astfel performantele retelei de operator Huawei. Anul trecut, serviciile Huawei pentru consumatori au realizat vanzari de 348,9 miliarde RMB, cu o crestere de 45,1% fata de anul precedent, contribuind astfel cel mai mult la veniturile companiei.
Brandul Honor si-a consolidat pozitia de lider cu o crestere puternica, in ciuda unei recesiuni globale in industrie. Potrivit IDC, piata mondiala a smartphone-urilor a inregistrat in primele trei trimestre ale anului 2018 o scadere de 3,1% fata de anul trecut, dar Honor a rezistat acestei tendinte, inregistrand o crestere de 27,1%. In plus, Honor a obtinut in 2018 o crestere de peste 170% pe zona vanzarilor internationale, fata de anul precedent. Honor a ocupat locul al 2-lea in ceea ce priveste volumul global de vanzari online, avand o crestere de 29,4% in 2018 fata de anul precedent.
In Romania, Honor se afla intr-o etapa importanta de consolidare a pozitiei pe piata si expansiune, avand obiectivul de a deveni un brand de smartphone-uri top 5, in urmatorii trei ani, si top 3 in cinci ani.
“Ne dorim sa crestem tot mai mult in Romania, sa stabilim noi standarde de inovatie si sa continuam sa oferim tehnologii de ultima generatie fanilor Honor, astfel incat piata noastra sa aiba ecou si la nivel mondial. Ne-am luat angajamentul sa oferim comunitatilor produse inovatoare si am inceput sa facem acest lucru prin colaborarile noastre pe plan local. Suntem siguri ca produsele Honor se vor ridica la nivelul asteptarilor consumatorilor prin functiile de ultima generatie pe care le ofera.”, a declarat Shen Wang, Country Manager Honor Romania si Grecia.
Luna trecuta brandul a anuntat doua parteneriate strategice importante pe piata telecom, respectiv cea retail, prin care telefoanele Honor de ultima generatie devin accesibile consumatorilor din Romania, raspunzand nevoii acestora pentru tehnologii inovatoare si performanta de calitate superioara la un pret avantajos.