Clienti ING taxati de doua ori de banca pentru tranzactiile facute in weekend
In cazul in care esti client ING si ai facut tranzactii cu cardul in weekend-ul abia incheiat, probabilitatea sa fi realizat astazi ca iti lipsesc bani din cont este destul de mare. Lipsa banilor din conturi s-ar datora unei erori de incarcare a fisierelor cu tranzactiile efectuate in weekend. Angajatii bancii ar fi incarcat de doua ori aceste fisiere, astfel ca toate cumparaturiile din weekend au fost procesate de doua ori, rezultand in tragerea banilor din conturile clientilor de doua ori.
„O parte dintre clientii ING au putut vedea astazi tranzactii dublate in extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operationala, in care unele fisiere de plata decontate astazi au fost procesate de doua ori. Eroarea nu a afectat in niciun fel alte servicii si sisteme ING.
Lucram cu prioritate la remedierea incidentului si va asiguram ca toate erorile vor fi corectate pana la finalul zilei. Ne pare sincer rau pentru neplacerile create si vrem sa stiti ca suntem la curent cu toate sesizarile voastre. Puteti urmari starea serviciilor noastre aici: https://ing.ro/stare-servicii” au postat in umra cu 10 minute pe pagina de Facebook reprezentantii bancii olandeze.
ING Romania a instiintat pe parcursul acestei zile clientii de aceasta eroare din sistem prin sms, dand asigurari inclusiv pe social media ca problema se va remedia pana la finele zilei de astazi, Luni, 8 octombrie. Clientii sunt nemultumiti ca banca a reactionat foarte greoi si ca unii dintre ei au fost nevoiti sa astepte chiar mai bine de 30 de minute pentru a putea vorbi cu unul din reprezentantii bancii din call center.
Banca ING nu ar fi la prima problema de acest gen. Nu mai tarziu de luna august au avut o problema similara in sistem, iar cu o saptamana in urma sistemul Home Bank a cazut pentru mai bine de o ora, acesta fiind ulterior remediat.
Update 9 Octombrie:
„Toate situatiile urgente semnalate de clienti au fost rezolvate pe loc. Incidentul a fost unul de tip operational, fara impact asupra altor procesari ale bancii. Toate tranzactiile au fost corectate si sumele reglate pana la ora 21.00. In urma acestui incident, traficul pe platforma de internet banking ING Home’Bank a crescut, ducand la un acces mai dificil in aplicatie. ING Bank regreta sincer disconfortul pe care clientii l-au resmitit in aceste ore si ia masurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor.” al doilea mesaj transmis de banca ING pe contul sau de pe Facebook.
Aiurea rău de tot, în plus nu puteau pune doar lua
Nasol rău de tot, sa îți ia de doua ori, ceea ce ai folosit o singura data
Urat din partea lor,noroc ca nu am card la aceasta banca
Aoleu! Din fericire nu am si nici nu am avut card ING. Cardul meu este de la Transilvania si nu am avut nicio problema pana acum.. Se mai intampla erori de genul acesta si sigur se gasesc rezolvare.