Deutsche Telekom aduce brandul T-Mobile in Romania
Daca pana de curand se discuta doar la nivel de zvon despre rebrandingul operatorului Cosmote Romania in T-Mobile, iata ca, vine si confirmarea oficiala din partea celor de la Deutsche Telekom.
Astfel, Romtelecom si COSMOTE Romania se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom,” la fel ca in Germania, SUA sau Polonia. Asta inseamna ca ambele vor primi o noua denumire ce va fi comunicata la momentul oportun, adica dupa finalizarea tuturor procedurilor legale. Numele si identitatile comerciale ale companiilor Germanos Telecom Romania, Sunlight Romania Filiala Bucuresti, NextGen si Telemobil vor ramane neschimbate.
„Suntem cu adevărat mândri să aducem în România spiritul familiei Deutsche Telekom. Până acum, am mizat pe forţa şi reputația numelor îndrăgite, precum Romtelecom, COSMOTE şi OTE şi aceasta a fost fundaţia pentru evoluţia noastră rapidă şi sănătoasă. Sub amprenta Deutsche Telekom, unul dintre grupurile de top de telecomunicaţii integrate la nivel mondial, suntem şi mai puternici. Am parcurs un traseu extraordinar până acum, iar acesta este începutul unei noi şi palpitante ere”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.
Trebuie stiut ca, continuitatea serviciilor nu va fi afectata in niciun fel. Serviciile si produsele existente, fie mobile sau fixe, atat pentru clientii rezidentiali, cat si de business, vor ramane neschimbate. In plus, odata ce noul brand „T” va fi lansat, clientii Romtelecom si COSMOTE Romania se vor bucura de o experienta noua si imbunatatita si vor beneficia de noi oferte si promotii.
Rebrandingul este un proces multilateral, îndreptându-se către schimbarea completă a identităţii de marcă într-un nou brand global. Aceasta implică aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse şi servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenţă online comună şi multe altele.
Ambele companii vizează o tranziţie lină către noul brand, cu toate activităţile necesare şi legate de acest proiect finalizate înainte de lansarea oficială.
În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele două companii, care sunt controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în această toamnă.