Anul acesta, pare a fi un an prielnic pentru schimbarile de ‘look,’ printre companiile din domentiul IT. Daca Microsoft si-a schimbat logo-ul abia dupa 25 de ani, luna trecuta si eBay s-a gandit ca ar fi timpul sa faca aceiasi miscare dupa 17 ani.
Astazi eBay s-a afisat in ‘haine noi,’ prezentandu-si noul logo, unul laudate de TechCrunch, ca fiind ceva mai, citez „sleeker” fata de cel vechi. Eu unul, a-si spune ca, este la fel de simplu, plictisitor si total lipsit de inspiratie, ca si al celor de la Microsoft. Au avut nevoie de ani de zile, doar ca sa ajunga la un asemenea design.
Deasemenea, eBay a adus o imbunatatire importanta propriei aplicatii pentru Android ajungand la versiunea 2.0, dar se pare ca aplicatia nu functioneaza asa cum si-a dorit compania, utilizatorii se plang ca au pierdut conexiunea cu site-ul din interiorul aplicatiei. In prezent developeri de la eBay lucreaza pentru a repara aceasta problema.
Cum comentati aceste logo-uri?