Apple a lansat Apple Watch in urma cu aproximativ un an si jumatate, si de atunci si pana in prezent a reusit sa acapareze aproximativ 50% din piata de smartwatch, conform ultimelor statistici realizate de companiile de profil, insa, pana in prezent, Apple nu pare sa fi reusit sa convinga lumea ca ceasul sau inteligent este un produs de lux, desi pretul sau este unul foarte piperat, daca ne raportam la pretul smartwatch-urilor disponibile in piata.
In septembrie 2015, Apple anunta o varianta de Apple Watch realizat in parteneriat cu casa de moda Hermes. Ceasul a fost pana in prezent comercializat numai in Statele Unite, in magazinele fizice din New York, Los Angeles si San Francisco, astfel ca clientii Apple aveau obtiunea de a-l achizitiona numai in persoana din aceste fashion boutique-uri, dar acest lucru se va schimba din 22 ianuarie, cand producatorul american va incepe comercializarea acestui model de smartwatch pe magazinul online si prin magazinul virtual al casei de moda Hermes.
Editia Apple Watch Hermes aduce in plus fata de modelul standard, curele unicat din piele lucrata si cusuta manual si o fata de ceas customizata pentru fiecare model in parte cu brandul Hermes.
De fapt, vor fi trei modele editia Apple Watch Hermes:
- Single Tour (Loop) – pret 1.100$
- Double Tour – 1.250$
- Cuff – 1.500
Cei care isi doresc un Apple Watch luxuriant, il pot comanda incepand cu data de 22 ianuarie, de pe site-ul Apple.com sau de pe Hermes.com, si e posibil sa il vedem si in Romania, prin intermediul magazinelor de retail.