Saptamana trecuta a aparut in presa o stire, pe surse, in care se arata ca eMAG primise o amenda record in Bulgaria, in urma unei reclamatii facute de un competitor al sau, pe respectiva piata. Amenda poate si va fi contesta de eMAG, iar pe langa acest lucru, magazinul de retail a dorit sa faca si cateva precizari:
„Declarația privind procentul reducerilor face parte din acuzația formulată de competitorul eMAG, store.bg și a fost respinsă de Consiliul Concurenței din Bulgaria, KZK. De asemenea, KZK a respins și acuzația competitorului conform căreia unele produse cu reducere nu se găseau pe site. Amenda nu se referă la aceste două situații reclamate de competitor și respinse de KZK,” au declarat reprezentantii magazinului pentru Gadget Talk Romania.
Mai mult, sancțiunea priveste alte situatii:
„Primul motiv este că și în Bulgaria oferim 30 de zile perioadă de retur, în vreme ce standard sunt 14 zile, iar eMAG a fost sancționat pentru că a comunicat clienților că beneficiază de „perioadă dublă” de retur și nu literal 30 de zile.
Al doilea subiect a fost ca am menționat în promovarea unui eveniment de vânzări Cea mai simplă cale de a comanda. Milioane de motive să fii fericit, interpretarea lor fiind ca duce cu gândul milioane de produse pe site, iar eMAG nu are încă milioane de produse listate în Bulgaria.”