2016 este anul in care realitatea virtuala a explodat! Majoritatea producatorilor de electronice sunt angrenati intr-un fel sau altul in proiecte care au legatura cu acest segment de piata al VR-ului. Cel mai recent anunt vine din partea celor de la Intel, care vor lansa la randul lor cat de curand propria casca VR.
Probabil, ca ati observat, ca de pe acest segment de piata lipseste Apple si-o sa va intrebati, de ce. Ei bine, conform fondatorului Oculus, Palmer Luckey, intrebat fiind daca urmatoare generatie de casca VR Oculus Rift va fi compatibila cu Mac-urile, acesta a declarat ca totul depinde de Apple, daca acestia sunt hotarati sa lanseze un computer care sa poata procesa imagini VR.
Este cunoscuta strategia companiei Apple de a nu echipa computerele sale cu acceleratoare grafice de top, ci, mai degraba, de a utiliza GPU-uri integrate, precum cele de la Intel sau AMD. Chiar daca aceste placi grafice fac fata cu brio la editare video, in proiecte de arhitectura si in anumite jocuri, totusi, ele nu reusesc sa efectueze o randare optima pentru mediul realitatii virtuale.
Asteptam cu interes sa vedem daca anul acesta Apple va dori sa abordez acest segment de piata al realitatii virtuale sau clinetii sai vor trebui sa mai astepte pana in 2017.
Credeti ca Apple ar trebui sa exploateze la maxim acest boom al VR-ului?