HTC renunta la „Quietly brilliant” si trece la o campanie publicitara mai agresiva
Dupa mai multe saptamani de tacere in privinta amanarii lansarii noului smartphone emblematic, noul director de marketing al HTC a fost destul de sincer la prima intalnire cu presa la care a participat de cand s-a alaturat companiei in luna ianuarie.
Benjamin Ho a discutat despre noua sa strategie de marketing, si despre faptul ca deficitul de componente este principala cauza a amanarii. Pe langa acestea el a mai precizat ca va retrage sloganul „Quietly Brilliant” din campaniile publicitare si anunturile de produse.
Fiind al treilea director de marketing intr-un decurs de aproximativ 2 ani de zile, el a tinut sa mentioneze ca „Avem foarte multe inovatii dar am fost prea modesti” . El a demarat si o campanie neobisnuit de agresiva pe reteaua Twitter prin care a luat in deradere noul Galaxy S4, „#theNextBigFlop”(noul esec), pana in prezent a fost retinut in a se compara cu concurenta, preferand a se concentra pe propriile produse, poate face parte din nou strategie de marketing si acest lucru.
Aceasta noua abordare este de natura a incuraja investitorii si consumatorii iar Ho a subliniat ca bugetul pentru marketingul digital al companiei va creste cu 250% anul acesta fata de 2012.
In final a raspuns numeroaselor intrebari din media si a explicat ca principalul motiv pentru care lansarea smartphone-ului HTC One sufera amanari este camera acestuia, care a fost proectata special pentru acestia iar productia nu poate fi consolidata atat de rapid.