Domo incearca sa se reorganizeze din cauza problemelor financiare, insa cei de la Samsung le cer insolventa. Bonus, sunt anchetati de DIICOT.
Considerat cel de-al treilea mare retailer pe piata de electrocasnice si IT din Romania, lantul de magazine Domo incearca sa se reorganizeze dupa ce a adunat datorii foarte mari. Solutia gasita de acestia este rebrandingul si lansarea unor noi concept store-uri (magazine), care sa includa si alte produse, pe langa cele electronice si electrocasnice.
In ultimii doi ani numarul magazinelor Domo a scazut sub 100 (cu aproximativ 18 mai putin), ca parte a strategiei de restructurare. Planul celor de la Family Home Concept este sa nu mai creeze magazine atat de mari si sa introduca o noua gama de produse pe langa cele IT si electrocasnice, de exemplu mobila. O alta tendinta care se poate observa la noile magazine este orientarea spre marcile proprii, cea mai cunoscuta marca fiind Westwood.
Saptamana aceasta, compania Family Home Concept SRL, fosta Domo Retail SA, a fost chemata in instanta de catre cei de la Samsung Electronics Romania, care le cer insolventa pe motivul unor sume neachitate. Mai mult, in luna martie, lantul Domo a fost implicat intr-un alt proces, care, intre timp a ajuns in atentia celor de la DIICOT.
In momentul de fata compania Domo detine platforma domo.ro si ceva mai mult de 80 de magazine cu peste 1000 de angajati.
sursa