Parteneriat strategic incheiat intre Lenovo si Razer, pentru a conta pe segmentul de gaming
Parteneriat strategic incheiat intre Lenovo si Razer, pentru a „revolutiona dispozitivele de gaming,” anunta cele doua companii printr-un comunicat dat publicitatii la finalul acestei saptamani.
Segmentul de PC Deskptop se subtiaza tot mai mult, iar in momentul de fata, cam singurele astfel de produse care mai au trecere la clienti sunt PC Desktopurile destinate segmentului de gaming sau cele care ofera putere mare de procesare foto/video (arhitectura, design, editare foto/video). Spre exemplu, Alienware este un brand care inca se vinde destul de bine (brand in spatele caruia se afla compania producatoare de PC Desktopuri si nu numai, Dell), desi produsele lor sunt destul de scumpe.
Chinezii de la Lenovo in schimb, nu o duc prea bine in ultima vreme, desi sunt inca numarul 1 pe piata de PC Desktop. Astfel ca, recent, au hotarat sa incheie un parteneriat strategic cu firma Razer (recunoscuta pentru echipamentul de gaming comercializat).
Acest parteneriat va aduce beneficii ambelor branduri, dar in primul celor de la Lenovo, deoarece nu prea reusesc sa fie competitivi pe segmentul de gaming, in timp ce Razer va avea de-acum in spate un producator puternic, care sa ii sustina, asa cum o fac cei de la Dell cu Alienware.
In urma acestui parteneriat, primele produse Lenovo din seria Y in varainta Razer Edition (vezi foto sus), ar trebui sa apara in cadrul Consumer Electronics Show 2016, expozitie ce va avea loc in prima saptamana din luna ianuarie la Las Vegas.