Magazinul Samsung Experience Store s-a redeschis
Primul magazin propriu deschis de Samsung Electronics in Romania si Europa de Est, a fost redeschis saptamana aceasta in Shopping Center-ul din Baneasa, iar noi am fost la fata locului pentru a afla care sunt noutatile aduse de magazinul cu o noua experienta customer service oferita de Samsung Romania clientilor sai.
Printre aceste noutati oferite de magazinul Samsung Experience Store sunt Customer Service Level 2 si Service Desk, astfel ca, de acum inainte, prin intermediul Customer Service Level 2 clientii Samsung au posibilitatea de a accesa serviciile de service intr-un interval de numai o ora sau posibilitatea de a-si personaliza produsele prin gravura cu Laser.
De asemenea, prin intermediul Service Desk clientii pot achizitiona cu usurinta produsul dorit si au acces la servicii precum setarea produsului, invatarea rapida, transferul de date, actualizarea si reinstalarea software-ului sau predarea si preluarea produsului lasat in service. Magazinul Samsung Experience Store integreaza, de asemenea, tehnologia oferita de TPS Engage, devenind astfel primul magazin fizic din Romania care reactioneaza in mod dinamic si in timp real la nevoile clientilor care ii trec pragul.
In plus, continutul ecranelor din magazinul Samsung Experience Store va fi modificat automat, astfel incat vizitatorii vor vedea produse si accesorii relevante pentru ei.
Samsung Electronics Romania a redeschis magazinul Samsung Experience Store in parteneriat cu cei de la Avenir Telecom, o companie cu o experienta de peste 21 de ani pe piata din Romania si unul dintre cei mai cunoscuti retaileri GSM de pe piata locala, prin lantul de magazine Internity.
Pentru alte informatii despre magazin, puteti accesa acest link.