Ai o problema cu gadgeturile Galaxy? Acum ii poti contacta non-stop, anunta Samsung
Samsung Romania anunta, incepand de astazi, 10 aprilie, introducerea asistentei tehnice 24/7 (non-stop) pentru toata gama de smartphone-uri si wearables Galaxy.
Incepand de saptamana aceasta toti clientii Samsung care au achizitionat telefoane mobile sau gadgeturi wearable (purtabile: ceasuri, bratari etc) in Romania pot contacta compania pentru sfaturi si rezolvarea problemelor legat de aceste produse.
Astfel, prin intermediul aplicatiei Samsung Members sau al liniei telefonice dedicate, utilizatorii de Galaxy vor putea fie sa trimita mesaje, fie sa sune la numarul dedicat de serviciu clienti 080087267864 (apelul este gratuit) sau *8000 (apel tarifat in retea), de unde acestia vor fi preluati automat de un asistent tehnic care va oferi solutii problemelor intampinate sau ajutor specializat si sfaturi in utilizarea produselor Samsung.
Noul serviciu de asistenta tehnica si sfaturi vine sa le ofere clientilor Samsung cea mai buna experienta post-achizitie. Compania spune ca este „singurul producator de telefoane care ofera in Romania o astfel de asistenta non-stop pentru aceasta categorie de produse, avand ca scop principal satisfactia nevoilor si a dorintelor utilizatorilor,”
Conform paginii dedicate asistentei tehnice a celor de la Samsung, in momentul de fata exista peste 50 de centre de asistenta autorizata in Romania, unde clientii isi pot repara sau cere sfaturi sau ajutorul specializat al angajatilor in ceea ce privesc produsele Samsung.
„Toate aceste centre sunt instruite corespunzator si folosesc componente Samsung originale pentru toate reparatiile„, se sublinieaza pe pagina respectiva.