StiriTech

Compania Samsung acuzata de impunerea unei cenzuri asupra logoului Apple la Sochi 2014

galaxy_note_3

Compania Samsung acuzata de impunerea unei cenzuri asupra logoului Apple la Sochi 2014.

Sponsor oficial al Jocurilor Olimpice de Iarna 2014, de la Sochi, din Rusia, Samsung Electronics ar fi cerut atletilor care participa la olimpiada cenzurarea logoului de pe produsele Apple.

Conform site-ului elvetian Bluewin, delegatia acestei tari care participa in aceste zile la JO, ar fi primit din partea CIO si a sponsorilor halbe de bere personalizate, articole de toaleta (baie), precum si cate un phablet Samsung Galaxy Note 3 (device-ul oficial al olimpiadei) cu o serie de presupuse indicatii care sugerau ca logoul de pe produsele Apple sa fie cenzurate (ascunse) pe perioada olimpiadei. Conform aceleiasi surse, Samsung ar avea o intelegere cu Comitetul International Olimpic pentru a cenzura pe TV logourile companiilor concurente producatorului sud coreean.

Intrebati despre acest incident de catre cei de la The Guardian, reprezentantii Samsung ar fi declarat ca:

„Samsung nu a cerut acest lucru atletilor care participa la Jocurile Olimpice de Iarna 2014, de la Sochi. Toate materialele promotionale din jurul olimpiadei sunt distribuite sub atenta supraveghere a CIO, iar Samsung nu s-a implicat in nici un fel in acest lucru – referitor produsele electronice utilizate de atleti pe perioada jocurilor.”

Intrebati la randul lor de cei de la The Guardian, oficialii CIO ar fi declarat ca:

„nu este adevarat. Atletii pot utilizat orice dispozitiv doresc la ceremonia de deschidere a JO 2014. Aceleasi reguli se aplica si aici ca si in cazul editiei anterioare. Dispozitivele Galaxy Note 3 au fost oferite cadou atletilor pentru ca acestia sa poata captura si impartasi experienta lor in cadrul olimpiadei, de asemenea telefoanele contin informatii importante despre competitiile si logistica, necesare atletilor.

Totusi, se pare, ca atletilor li s-ar fi interzis impartasirea oricarui fel de material din satul olimpic pe retelele de socializare, pe blogurile personale sau pe alte siteuri. Practic, acestia nu au dreptul de a distribui materialele filmate/fotografiate in interiorul olimpiadei, sustine The Guardian.

Este arhi-cunoscut faptul ca Samsung si Apple sunt la cutite de cativa ani buni, inca de cand Apple a dat in judecata prima data compania sud coreeana pentru furt intelectual.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button

Adblock Detected

Dacă îți place site-ul nostru te rugăm să-l adaugi în Whitelist-ul AdBlock. Mulțumim!