Dupa ce a achizitionat „We Are Hunted” de la o companie cu sediul in Australia, Twitter se pregateste sa isi lanseze oficial serviciul/aplicatia astazi in cadrul festivalului de muzica de la Coachella, Los Angeles.
Evident scepticii se asteapta sa nu faca valuri aplicatia / serviciul avand in vedere ca sunt asteptati aproximativ 70.000 de participanti, care probabil nu vor avea timp sau o conexiune buna la internet avand in vedere numarul lor, si vor uita/evita sa descarce aplicatia.
Chiar daca aplicatia nu va fi de genul „digital music store” ea se va concentra pe a recomanda artisti si muzica in functie de mai multi factori. Soundcloud, Vevo sau iTunes bineinteles vor fi in spatele muzicii si video playback.
In momentul in care a fost facuta achizitia oficialii din partea companiei Australiene au precizat faptul ca muzica si Twitter cu siguranta vor face o echipa buna din pricina faptului ca artistii apeleaza in primul rand la Twitter pentru a intra in contact cu fanii.
Va tinem la curent cu ce se intampla in cursul zilei de astazi la festivalul de la Coachella.