Allview promite reparatia produselor in maxim 12 zile, sau schimbarea lor cu altele noi
Allview nu se bucura tocmai de cel mai bun feedback, cand vine vorba de service-ul acordat clientilor sai pe gadgeturile achizitionate de acestia. Nu de putine ori companiei i-a fost reprosat faptul ca nu reuseste sa repare la timp sau sa gestioneze asa cum trebuie produsele ce se afla inca in garantie. Cel mai bun exemplu in acest sens, ar fi problema semnalata cel mai des de catre cititorii Gadget Talk Romania, care ni s-au plans de procedura birocratica prin care acestia trebuie sa treaca pentru a-si putea repara gadgeturile achizitionate prin ofertele operatorului RCS&RDS.
Astfel, Allview impreuna cu noul sau partener autorizat, service-ul Diangi Grup, implementeaza programul pilot ”12 days commitment”, un proiect care garanteaza un termen maxim de 12 zile calendaristice pentru remedierea oricarei defectiuni a unui produs Allview. In cazul in care reparatia se prelungeste peste acest termen, terminalul va fi inlocuit cu unul nou. Daca produsul nu mai este disponibil in oferta Allview, utilizatorul va primi un model cu specificatii similare telefonului inlocuit.
Programul va incepe de luni, 23 mai 2016 si va fi integrat pentru inceput in locatiile grupului Diangi din Bucuresti si Brasov. Scopul proiectului este de a scurta cat mai mult termenul de reparatii, sub limita impusa de lege, care este de 15 zile calendaristice.
Programul ”12 days commitment” se va desfasura in urmatoarele centre Diangi: Bucuresti sectorul 6, pe Bdul. Iuliu Maniu nr. 71 si Bdul Timisoara nr. 92, iar in Brasov pe str. Brazilor nr. 61.
Producatorul autohton anunta ca, dupa perioada de testare, programul ar putea fi implementat si in cadrul celorlalte locatii partenere.
Ce parere aveti despre initiativa producatorului Allview?