Apple a recunoscut ca a comercializat in perioada aprilie – iunie 8 2015, cabluri de tip USB Type-C cu defect din fabrica, motiv pentru care compania a anuntat ca lanseaza un program global prin care sa inlocuiasca toate aceste cabluri care au fost oferite clientilor ce au achizitionat in perioada mai sus mentionata Macbook-uri de 12 inci sau cumparata separat in acelasi interval de timp.
Daca experimentati probleme de incarcare a Macbook-ului sau nu incarca deloc bateria lui prin acest cablu, atunci puteti merge la cel mai apropiat magazin autorizat Apple pentru a fi inlocuit. Acest lucru se poate face pana la finalul acestei luni, numai daca v-ati inregistrat adresa de email la achizitia Macbook-ului. O alta varianta ar fi sa contactati compania prin Apple Support.
Cum puteti identifica acest tip de cablu cu defect din fabrica? Imaginea de mai jos publicata de Apple este mai mult decat sugestiva.
In cazul in care ati schimbat deja acest cablu defect cu unul nou, din bani proprii, aflati ca puteti depune o cerere prin care acesti bani sa va fie returnati chiar de catre Apple.
Daca v-a fost inlocuit acest cablu sau vi s-a returnat banii cheltuiti pe achizitionarea unuia nou, va rugam, sa confirmati acest lucru printr-un comentariu pe acest articol.