Cu fiecare generatie de tineri, in randul lor apare cate un nou trend, o moda care incearca sa ii faca sa se simta cool in felul lor.
Astfel, Coca-Cola Israel a lansat anul acesta o asemenea campanie prin lansarea primei sticle de suc de 0.5L din lume care vine dotata cu o camera selfie amplasata pe fundul sticlei, si un senzor care de fiecare data cand sticla este inclinata la un unghi de 70 de grade, camera automat face un selfie. Practic, de fiecare data cand bei din sticla camera se activeaza si executa un selfie.
Sticla face parte din campania de vara Coca-Cola Summer Love si conform spuselor agentiei de publicitate care a pus la cale acest promo – Gefen Team, a fost cea mai mare campanie desfasurata in aer liber in Israel.
„In ziua de azi, toata lumea este utilizatoare de Facebook, Instagram si Snapchat, astfel ca i-am incurajat sa se implice in campania noastra ‘Coca-Cola Summer Love’, iar toate materialele realizate au aparut pe conturile Coca-Cola Israel de pe respectivele retele de socializare”.
:)) interesant, pe alți îi vezi cu telefonul legat de sticlă :))
unghiul din care face poza este oarecum ciudatel :))