Marea majoritate a studiilor de piata efectuate printre utilizatorii de smartphone si tableta indica faptul ca, desi, acestia urasc advertorialele din aplicatii, daca sunt pusi in situatia de alege intre o aplicatie gratuita cu advertoriale incluse si una care costa, sa spunem pretul minim 0.99 centi (1 dolar), marea majoritatea a lor, vor prefera aplicatia gratuita care serveste advertoriale.
Conform unui studiu recent al celor de la Flurry, utilizatorii de iPhone cheltuiesc in medie 19 centi per aplicate descarcata, in timp ce utilizatorii de Android cheltuiesc doar 6 centi. Acest lucru se datoreaza in mare parte faptului ca eco-sistemul Android se bazeaza foarte mult pe comunitatea care imbratiseaza ‘Open Source’ (sursa libera).
Flurry mai precizeaza ca utilizatorii de tablete iPad sunt dispusi sa cheltuie, chiar si pana la 50 de centi per aplicatie descarcata.
Studiul a fost realizat cu ajutorul datelor colectate din aproximativ 350.000 de aplicatii disponibile in prezent pe Google Play si App store.
sursa