Vodafone lanseaza serviciul Automatic Speech Recognition
Vodafone Romania lanseaza serviciul de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition) in cadrul numarului *222, fiind un serviciu in premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii.
Astfel, abonatii care apeleaza serviciul „Relatii cu clientii” la numarul *222, vor avea parte de o schimbare destul de utila. Mai exact, clientul poate exprima solicitarea prin voce, iar sistemul Automatic Speech Recognition va recunoaste automat mesajul rostit de client, analizand cererea si oferind un raspuns sau chiar directionearea apelului catre echipa potrivita pentru a rezolva problema cu pricina. Acest lucru duce la o navigare mult mai simplificata in cadrul serviciului „Relatii cu clientii”
“Cautam in mod continuu sa inovam si sa oferim abonatilor nostri o experienta superioara de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin solutia intuitiva de recunoastere automata a vorbirii, serviciul de Relatii cu Clientii devine mai eficient si mai usor de utilizat. Prin aceasta tehnologie inovatoare, utilizatorii nostri beneficiaza de interactiuni mai rapide si de raspunsuri directe in cadrul serviciului de Relatii cu Clientii, prin intermediul vocii, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni”, a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone Romania.
Sistemul Automatic Speech Recognition e intr-o continua dezvoltare, insa Vodafone va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere, astfel ca serviciul va fi extins, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii.