Brandul Telekom Romania isi face aparitia pe strazile capitalei.
Se zvonea de mai bine de jumatate de an ca Deutsche Telekom va prelua Cosmote si Romtelecom prin controlarea pachetului majoritar al grupului grecesc OTE, si ca cele doua companii romanesti ar putea fi rebranduite in T-Mobile.
Aceste zvonuri au inceput sa prinda contur la data de 1 aprilie, cand OTE l-a anuntat pe germanul Nikolai Beckers ca noul CEO al Cosmote Romania si Romtelecom, iar doua luni mai tarziu, pe 30 mai, nemtii de la Deutsche Telekom au confirmat printr-un comunicat oficial trecerea celor doua companii romanesti la noua denumire care va include „Telekom Romania.”
La mijlocul lunii trecute (august, 2014) cel de-al treilea operator telecom ca importanta de pe piata a anuntat trecerea la denumirile Telekom Romania Communications S.A. (in loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (in locul Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A) incepand cu data de 15 septembrie.
Aceste schimbari de brand au inceput sa apara in ultima luna in viata cotidiana. Noul brand a fost observat pe masinile Romtelecom, dar si pe cladirea unde isi are sediul Cosmote, precum si pe retelele de socializare.
Operatorul telecom promoveaza in aceasta perioada brandul T- prin campania #Hai!, ai carei protagonisti sunt Pavel Bartos (actor/prezentator) si Smiley – Andrei Tiberiu Maria (artist/producator/cantaret).
Incepand de la sfarsitul acestei saptamani Telekom Romania va intra cu acte in regula pe piata din Romania, iar de luni, 15 septembrie (prima zi de scoala a noului an) clientii vor beneficia de noile oferte ale companiei.
La fel ca si voi, si noi suntem extrem de curiosi sa vedem ce fel de oferte, promotii va introduce in piata telecom compania Deutsche Telekom.
credit foto: Alex Codreanu; Tudor Galos